کد خبر:7398
پ

تبریزی با دست انداز به اوج برمی گردد؟

شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی با صدور پروانه نمایش ساخته جدید کمال تبریزی و دو فیلم دیگر موافقت کرد. به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در آخرین جلسه خود با صدور پروانه نمایش برای فیلم «داستان دست انداز» به تهیه کنند گی محمد آفریده و کارگردانی کمال تبریزی، «زد و بند» به […]

شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی با صدور پروانه نمایش ساخته جدید کمال تبریزی و دو فیلم دیگر موافقت کرد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در آخرین جلسه خود با صدور پروانه نمایش برای فیلم «داستان دست انداز» به تهیه کنند گی محمد آفریده و کارگردانی کمال تبریزی، «زد و بند» به تهیه کنند گی مقصود جباری و کارگردانی داوود نوروزی و «عروس خیابان فرشته» به تهیه‌ کنند گی محمدرضا شریفی نیا و کارگردانی مهدی خسروی موافقت کرد.

گفتنی است داستان دست انداز به زندگی دختری به نام رها می پردازد که علاقمند به نویسندگی است و آخرین داستان خود را با آرزوهایش همراه می کند.

۳۶۱ درجه ایران، تصریح می کند این فیلم «داستان دست انداز» در مجموعه آلترناتیوها در بخش پانوراما در بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم شانگهای به نمایش در می‌آید.

در این فیلم بازیگرانی همچون رضا کیانیان، حبیب رضایی، هدی زین‌العابدین، رویا نونهالی، همایون ارشادی و امید نعمتی حضور دارند.

جشنواره فیلم‌ شانگهای از تاریخ ۲۱ تا ۳۰ خرداد سال جاری در کشور چین برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری