کد خبر:84615
پ

بی نظمی همیشگی جشنواره فیلم کن و اعتراض مدیران کمپانی‌های پخش فیلم و مشاوران

امسال هم مانند سال گذشته سامانه فروش بلیت برخط جشنواره فیلم کن دچار اختلال شده و مشکلاتی را برای خریداران ایجاد کرده است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، امسال هم مانند سال گذشته سامانه فروش بلیت برخط جشنواره فیلم کن دچار اختلال شده و مشکلاتی را برای خریداران ایجاد کرده است.

در این رابطه مدیران کمپانی‌ها و جشنواره‌ها اعلام کرده‌اند که ناتوانی در رزرو بلیت برای فیلم‌های بخش‌های مختلف جشنواره از سوی سامانه آنلاین فروش بلیت، توانایی آنها را برای انجام وظایفشان مختل کرده است.

هنریت وولمان، مشاور شرکت سلسیوس بریتانیا، گفت که: «تا ۱۶ می قادر به رزرو بلیت نبوده است. اصلی‌ترین وظیفه من از سوی شرکتم این است که مشاور آن‌ها در مورد فیلم‌ها باشم. راه انجام این کار تماشای فیلم است که بی بلیت ممکن نیست!»

از سوی دیگر برخی گفته‌اند که مشکلات قبلی آنها را بر آن داشته تا راه‌های دیگری برای داشتن تضمینی بلیت‌های فیلم‌های مهم جشنواره بیابند.

استیو شور، از جشنواره بین المللی فیلم نیوپورت بیچ، خاطرنشان کرد: «امسال به این سامانه مراجعه نکردم، زیرا در گذشته موفقیتی به دست نیاورده‌ام. من از استودیوها برای فیلم‌های جشنواره درخواست بلیت کرده‌ام و بلیت‌های نمایش بازار را از عوامل فروش دریافت می‌کنم.»

از دگر سو جن دیویس، مدیر عامل شرکت Conic، توزیع کننده فیلم بریتانیایی، گفت: «من در روز اول خود با مشکلات فنی دست و پنجه نرم کردم. دریافت پیام‌های خطا ناامیدکننده بود زیرا می‌توانستم فیلم‌هایی را که می‌خواستم رزرو کنم و فروخته نشده بودند را ببینم. اما بعدتر این سامانه بهتر شد.البته فقط در ساعت ۶ صبح با کلی کلیک و امید».

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری