کد خبر:22307
پ

بی اشتهایی، علامت جدید سویه اُمیکرون

بی اشتهایی علامت جدید و شگفت‌انگیز سویه امیکرون است که می تواند در فرد بیمار ظاهر شود.

به گزارش خبرنگار ۳۶۱ درجه ایران، به نظر می رسد علائم بالقوه زیادی وجود دارد که افراد با سویه امیکرون ویروس کرونا تجربه می کنند. یک علامت عجیب نیز ممکن است هنگام غذا خوردن ظاهر شود.

طبق تحقیقات انجام شده،‌ علائم امیکرون با علائم سایر سویه های ویروس کرونا متفاوت است.

به گزارش روزنامه انگلیسی میرور، برخی از علائم مشابه یا بسیار مشابه هستند، مانند سرفه خشک، اما به افراد آموزش داده می شود که مراقب برخی از عوارضی باشند که ممکن است غیرعادی به نظر برسند.

به نظر می رسد تاثیر یک علامت عجیب بر افراد مبتلا به نوع جدید کمک می کند اگر برخی افراد بدون علامت باشند، تشخیص ابتلا به کووید-۱۹ آسان تر شود.

این علامت فرضی عجیب که می تواند نشان دهد شما به سویه جدید امیکرون مبتلا شده اید چیست؟

آیا از دست دادن اشتها یکی از علائم جدید امیکرون است؟

برخی داده ها نشان می دهد که از دست دادن اشتها ممکن است از علائم امیکرون باشد.

پژوهشگران بریتانیایی موسسه تحقیقاتی ZOE COVID Study داده‌های علائم موارد مثبت ثبت‌شده سویه امیکرون بررسی کردند و آن‌ها را با اطلاعات اوایل اکتبر که سویه دلتا غالب بود، مقایسه کردند.

افرادی که در این مطالعه مشارکت داشتند، از دست دادن اشتها را به عنوان یکی از علائمی که تجربه کردند، گزارش دادند. آنها همچنین تجربه نوعی «اختلال فکری» را هنگام ابتلا به ویروس گزارش کردند.

شایع‌ترین علائم بیماری در میان مبتلایان به امیکرون گلودرد، آبریزش بینی، سردرد، خستگی، عطسه و تعرق شبانه (عرق کردن زیاد در هنگام شب) بوده است.

محققان اگرچه هیچ تفاوت واضحی در مشخصات علائم دلتا و امیکرون نیافته‌اند، اما اذهان داشته اند تنها ۵۰ درصد افراد سه نشانه کلاسیک کرونا یعنی تب، سرفه و نداشتن حس بویایی یا چشایی را داشتند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری