کد خبر:166100
پ

بیژن عبدالکریمی: تیر دشمنان پس از عفو متهمان و محکومان حوادث سال گذشته به سنگ خورد

یک استاد فلسفه ضمن اشاره به اینکه عفو و تخفیف مجازات ده‌ها هزار نفر از متهمان و محکومان حوادث سال ۱۴۰۱ طی یکسال گذشته اثربخشی خوبی داشته است گفت: دشمنان ما هزینه‌های سنگینی می‌کنند تا به نظام ضربه بزنند اما خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده تیر آنها به سنگ خورد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از میزان – ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ رهبر انقلاب اسلامی با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه مبنی بر عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث سال گذشته موافقت کردند.

در همین رابطه بیژن عبدالکریمی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سالروز این عفو گسترده بیان کرد: عفو پدرانه همیشه شامل حال فرزندان می‌شود حتی اگر کار ناجوری انجام دهند، این عفو گسترده رهبر معظم انقلاب نیز ناشی از رافت پدرانه است که در قبال کسانی انجام شد که تحت تاثیر احساسات خطایی مرتکب شدند.

این استاد فلسفه ضمن اشاره به اینکه عفو و تخفیف مجازات ده‌ها هزار نفر از متهمان و محکومان حوادث سال ۱۴۰۱ طی یک‌سال گذشته اثربخشی خوبی داشت اظهار کرد: افرادی که تحت تاثیر احساسات وارد معرکه می‌شوند با فروکش کردن آن به سرعت با واقعیت روبه‌رو و پشیمان می‌شوند.

وی گفت: امروز شاهد برچیده شدن فتنه‌ها هستیم و اگر عفو و تخفیف مجازات ده‌ها هزار نفر از متهمان و محکومان حوادث سال ۱۴۰۱ نبود شاید به این خوبی اتفاقات مدیریت نمی‌شد.

وی اثربخشی اقدامات جمهوری اسلامی ایران را یکی از دلایلی تلاش دشمن در داخل و خارج دانست و اظهار داشت: دشمنان ما هزینه‌های سنگینی می‌کنند تا به نظام ضربه بزنند از جمله ایجاد اغتشاشات و دامن زدن به آن که خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده از جمله عفو و تخفیف مجازات ده‌ها هزار نفر از متهمان و محکومان حوادث سال ۱۴۰۱ تیر آن‌ها به سنگ خورد و آثار آن به طور کلی در جامعه و ورای جامعه قابل مشاهده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری