کد خبر:119851
پ

بیمارستان بوعلی در لیست ناایمن‌ها/وزارت بهداشت ایمن‌سازی را جدی بگیرد

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بیمارستان بوعلی در لیست ساختمان‌های ناایمن قرار دارد، از وزارت بهداشت و درمان خواست تا نسبت به ایمن سازی بیمارستان‌ها اقدامات لازم و عملی را برنامه‌ریزی و اجرا کند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران در جلسه کمیته ایمنی و مدیریت بحران گفت: ۲ ساختمان بحرانی و ۶۵ ساختمان پرخطر در منطقه ۱۳ وجود دارد و بیمارستان‌های فجر و بوعلی ۲ ساختمان بحرانی منطقه هستند.بیمارستان بوعلی در فهرست ساختمان‌های ناایمن تهران

مهدی بابایی با بیان اینکه ساختمان‌های ناایمن اعلام شده از نظرآتش سوزی ناایمن هستند، افزود: بیمارستان فجر از نظر ناایمنی آتش سوزی به زودی ازحالت ناایمن خارج می‌شود، اما برای بیمارستان بوعلی با وجود نامه نگاری‌ها و اخطار‌ها اقدام خاصی نشده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه کارشناسان ایمنی از وجود انبار و نگهداری نامناسب کالا در بیمارستان بوعلی گزارش داده اند، تأکید کرد: این بیمارستان که ۱۵۳ هزار متر مربع وسعت دارد، ۶ بار اخطار دریافت کرده و در مالکیت دانشگاه آزاد است.

مهدی بابایی با اشاره به اینکه بسیاری از بیمارستان‌ها وضع ایمنی مناسبی ندارند، افزود: از وزارت بهداشت می‌خواهیم برای ایمن سازی بیمارستان‌ها اقدامات لازم و عملی انجام دهد.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حوزه ایمنی بیمارستان‌ها باید دادستان ورود کند، گفت: درصورت نبود برنامه ریزی مناسب برای ایمن سازی بیمارستان ها، خواستار ورود دادستان می‌شویم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری