کد خبر:154655
پ
در پی شهادت زایران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

بیانیه گروه جهادی پیمان جوانمردان

اگر آه تو از جنس نیاز است در باغ شهادت باز باز است استکبار جهانی و صهیونیزم شکست خورده که توان مبارزه با رزمندگان اسلام و جان برکفان محور مقاومت را ندارند، با ترور و بمباران و به خاک و خون کشیدن مظلومان منطقه، تلاش می کنند که سرپوشی بر شکست های مفتضحانه خود بگذارند. […]

اگر آه تو از جنس نیاز است

در باغ شهادت باز باز است

استکبار جهانی و صهیونیزم شکست خورده که توان مبارزه با رزمندگان اسلام و جان برکفان محور مقاومت را ندارند، با ترور و بمباران و به خاک و خون کشیدن مظلومان منطقه، تلاش می کنند که سرپوشی بر شکست های مفتضحانه خود بگذارند.

عشق و ارادت مردم مسلمان ایران و عراق و سوریه و لبنان و غزه و افغانستان و تمامی آزاد اندیشان عالم، به سردار دلها، عشق و علاقه ای روزافزون و الهی است. هر قطره خونی که از حاج قاسم و یاران و دوست دارانش بر زمین می ریزد، هزاران سرباز جان بر کف با آرزوی سعادتمندی و کسب مقام شهادت، قد علم می کنند.

شهادت مظلومانه و ترور زائران سردار قاسم سلیمانی را به محضر ولی عصر(عج) و رهبر عزیزمان و تمامی آزادگان جهان، تسلیت عرض می کنیم و از خداوند متعال، برای خانواده هایشان صبر جزیل آرزومندیم و آرزوی شفای عاجل مجروحین این حادثه عظیم و دردناک را، از خداوند منان آرزومندیم.

ببین ای دل چقدر این قصر زیباست         گمانم خانه ی ساقی همین جاست

گروه جهادی پیمان جوانمردان(سرمایه گذاری، مدیریت، توسعه و مطالبه گری)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری