کد خبر:120128
پ

به رزمندگان و جانبازان تخفیف استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی داده می‌شود

اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت الحاق بندی رأی دادند که به موجب آن به رزمندگان و جانبازان تخفیف استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی داده می‌شود.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز در صحن علنی شورا یک فوریت «لایحه‌ الحاق یک بند به مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی» را روی میز بررسی قرار دادند و مهدی چمران گفت: مطابق قانون ششم جانبازان و رزمندگانی که شش ماه سابقه حضور در جبهه‌های جنگ را داشتند باید از تخفیف استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه این اقدام پیش از این بطور کامل انجام نشده بود، گفت: جانبازان و یا افرادی که کارت منزلت دارند می‌توانند از این مزایا استفاده کنند؛ اما شهرداری لایحه‌ای را آورده که بطور اختصاصی از کلمه جانبازان و رزمندگان استفاده شود.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دولت باید این تخفیف را جبران کند و در این یک فوریت هم پیشنهاد شده که به شرط پرداخت سهم دولت شهرداری آماده است تا سهم خود را بپردازد و تخصیص اجرایی شود، گفت: اگر دولت سهم خود را نپردازد این موضوع منطقی نیست.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت لایحه اصلاح مصوبه نظام نامه یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی رأی مثبت دادند.

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری