کد خبر:162729
پ

بهره‌برداری از هزار مدرسه در سفر رئیس جمهور به هرمزگان/ افتتاح راه‌آهن رشت – کاسپین در آینده نزدیک

معاون‌اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در سفر رئیس جمهور به صورت متمرکز برای کل کشور هزار مدرسه افتتاح می‌شود که ۲۰۰ مدرسه از این تعداد متعلق به استان هرمزگان است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از میزان، محسن منصوری صبح امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیئت دولت با اعلام خبر سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان هرمزگان گفت:در این سفر مجموعا ۱۰۵ هزار میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه بعد از سفر اول رئیس جمهور به این استان نزدیک به ۲۶ هزار میلیارد تومان منابع وارد استان شده است گفت: ۱۰۰ درصد تعهدات تسهیلاتی و اقتصادی مصوب سفراول اجرایی و عملیاتی شده است.

منصوری ادامه داد:در سفر پیش‌رو تقدیم واحد‌های مسکونی و زمین به مردم، افتتاح طرح‌های مختلف صنعتی و اقتصادی و بهره‌برداری از سه بندر در نقاط مختلف استان انجام می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در این سفر به صورت متمرکز برای کل کشور هزار مدرسه افتتاح می‌شود، البته رئیس جمهور به نمایندگی در شهرستان بشاگرد این هزار مدرسه را افتتاح می‌کند؛ ۲۰۰ مدرسه از این تعداد متعلق به استان هرمزگان است.

منصوری همچنین از افتتاح راه‌آهن رشت-کاسپین در آینده نزدیک خبر داد و گفت برای این پروژه نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان و به قیمت روز بیش از ۴ هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

منبع
میزان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری