کد خبر:113296
پ

بهادری جهرمی: محموله جدید دارویی بیماران SMA به کشور رسید

دقایقی قبل سخنگوی دولت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه از ورود محموله جدید دارویی بیماران SMA به کشور خبرداد و گفت:‌ این محموله با تلاش و همت وزارت بهداشت و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وارد کشور شده است.

بهادری جهرمی: محموله جدید دارویی بیماران SMA  وارد کشور شد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز سه شنبه (۲۴ مرداد) در نشست خبری ضمن تسلیت حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) گفت: شهادت دو شهید حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ را تسلیت عرض می‌کنم و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل دارم.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش و اقدام به موقعی که صورت گرفت، تروریست کوردل این اقدام تروریستی در لحظات اولیه دستگیر شد. علاوه بر اینکه مجموعه های امنیتی و قضایی با تحقیقات و اقدامات کلیه عوامل این جنایت را دستگیر و به سزای خود می رسانند‌؛ دولت های حامی و میزبان گروه های تروریستی نیز در این جنایت مسئولیت مشترک دارند و از مراجع بین‌المللی پیگیری حقوقی برای رسیدگی به اعمال آن‌ها انجام خواهد شد.

محموله جدید دارویی بیماران اس ام ای وارد کشور شد

سخنگوی دولت گفت: حتما تجمعات و گلایه های حدود دو سال پیش بیماران SMA را به خاطر دارید. رئیس جمهور در جمع این بیماران حاضر شد و مدتی بعد با نمایندگان آن‌ها نیز دیدار کرد و دستورات لازم را صادر کرد. البته پیش از این نیز داروی این بیماران وارد کشور شده بود.

وی ادامه داد:‌ از تلاش و همت وزارت بهداشت و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای کاهش رنج بیماران و درمان آن‌ها تشکر می‌کنم که منجر به ورود محموله جدید دارویی بیماران SMA به کشور شد.

فاز ۱۱ پارس جنوبی به زودی افتتاح خواهد شد

بهادری جهرمی گفت: عملیات بهره‌برداری از فاز ۱۱ که با ابتکار مهندسان ایرانی به نتیجه رسید و پس از بیست سال بلاتکلیفی به سرانجام رسید.

وی در خصوص اصلاح قیمت خودروهای مونتاژی، گفت: مجلس شورای اسلامی اختیار قیمت گذاری خودروهای وارداتی را به دولت واگذار نکرده است یه شورای رقابت واگذار کرده است که نهادی فراقوه‌ای است.

سوء مدیریت‌های داخلی باعث کاهش ارزش پول بلوکه شده ایران

سخنگوی دولت در مورد منابع آزاد شده مالی در روزهای گذشته تصریح کرد: منابعی که به ناحق در سالیان گذشته مسدود شده بود با دیپلماسی عزتمدارانه و نتیجه گرا در حال طی کردن مراحلی است تا در اختیار دولت قرار بگیرد البته کوتاهی هایی پیش از این صورت گرفته بود.

وی ادامه داد:‌ سوء مدیریت‌های داخلی باعث شد ارزش پول بلوکه شده ما کاهش پیدا کند و حساب‌هایی هم که انتخاب شده بود به گونه ای بود که هیچ سودی به آن تعلق نگیرد، این پول برای همه مصارف غیر تحریمی است. یک دستاورد ملی هنگامی محقق می شود که نسبت به آن نگاه سیاسی نداشته باشیم.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری