کد خبر:131926
پ

بمباران سنگین نوار غزه ادامه داد/ ۳۹ تن دیگرشهید شدند

پس از بمباران بیمارستان المعمدانی و به خاک و خون کشیدن صدها فلسطینی ، ساعتی بعد رژیم صهیونیستی بمباران سنگین نوار غزه را ادامه داد و درجریان آن تاکنون ۳۹ تن دیگر شهید شدند.

تداوم بمباران غزه/ ۳۹ تن دیگر شهید شدند

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، وزارت کشور فلسطین مستقر در غزه در این باره اعلام کرد که ۳۷ نفر از این افراد در بمباران مناطق القصاصیب و حلیمه السعدیه در جبالیا در شمال نوار غزه شهید شدند.

خبرنگار الجزیره مستقر در نوار غزه همچنین گزارش داد که جنگنده‌های اسرائیلی یک واحد مسکونی در شهر حمد در خانیونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند که در جریان نیز ۲ تن شهید و هفت تن دیگر زخمی شدند.

این رفتار تاکیدی بر این خوی صهیونیست‌هاست که توجهی به واکنش‌ها نمی‌کنند و راه خود را در تداوم قتل عام ملت فلسطین ادامه خواهند داد.

رژیم صهیونیستی سه شنبه شب نیز بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کرد که تا این لحظه گزارش‌ها از شهادت بیش از ۵۰۰ تن حکایت دارد.

مردم کشورهای مختلف اسلامی و عربی دیگر نیز در واکنش به جنایت اسراییل که آن را نمونه‌ای از وحشیگری قرن ۲۱ خواندند، در خیابان‌ها حضور یافته و علیه اسراییل شعار سردادند و خشم خویش را با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر نتانیاهو به نمایش گذاشتند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری