کد خبر:10905
پ
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

بصیرت روز افزون ملت شهید پرور ایران، ثمره ایستادگی و مقاومت است

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ثمره بیش‌از چهل سال ایستادگی و مقاومت، بصیرت روزافزون ملت شهید پرور ایران در برابر هجمه دشمنان است. مهرداد جهاندیده روز چهارشنبه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: این هفته یادآور پایمردی، آزادگی و جانفشانی ملتی است که با ایمان […]

بصیرت روز افزون ملت شهید پرور ایران، ثمره ایستادگی و مقاومت است

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ثمره بیش‌از چهل سال ایستادگی و مقاومت، بصیرت روزافزون ملت شهید پرور ایران در برابر هجمه دشمنان است.

مهرداد جهاندیده روز چهارشنبه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: این هفته یادآور پایمردی، آزادگی و جانفشانی ملتی است که با ایمان و عشق توانستند سال‌ها در برابر تهاجم و توطئه‌های دشمنان اسلام و ایران، مقاومت جانانه کرده و پیروزی پرشکوه‌شان را در صفحه تاریخ ماندگار کنند.
وی افزود: دفاع مقدس گنجینه‌های عظیمی را به ارمغان آورد که حضور سرداران شجاع و مردان برجسته در سنگر خدمت و جهاد از آن جمله هستند و ثمره بیش از چهل سال ایستادگی و مقاومت، بصیرت روزافزون ملت شهیدپرور ایران در برابر هجمه دشمنان است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: سردار شهید حاج ‌قاسم سلیمانی از خیل دلیرمردانی بود که شجاعت و ایثارش در جبهه‌های حق علیه باطل و در نبرد با تکفیری‌ها و تروریست‌ها پیروزی‌های درخشانی را خلق کرد.

وی ادامه داد: امروز تاریخ بخوبی گواهی می‌دهد که رشادت‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آزادمردان و شیرزنان پیرو مکتب عاشورا با پیروی و الگوپذیری از نهضت سرخ عاشورا بر تمام زیاده خواهی‌ها و یاوه‌گویی‌های ابر قدرت‌ها خط بطلان کشیده است.

جهاندیده اظهارداشت: همت والای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس منجر به استقلال کشور عزیزمان شد و امروز این استقلال در عرصه‌های مختلف نمود پیدا می‌کند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری