کد خبر:103413
پ

برپایی نمایشگاه عطرسیب از ۲۴ تا ۲۸ تیر در میدان آئینی امام حسن

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برپایی نمایشگاه عطرسیب از ۲۴ تا ۲۸ تیر در میدان آئینی امام حسن خبر داد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: مانند سال‌های گذشته در آستانه ماه محرم، نمایشگاه عطر سیب از ۲۴ تا ۲۸ تیر از ساعت ۸ تا ۲۰ در میدان آیینی امام حسین برگزار می‌شود.برپایی نمایشگاه عطر سیب در میدان آئینی امام حسین

حمیدرضا خونویی با بیا اینکه در این دوره عطر سیب، تلاش کردیم که توجه ویژه‌ای به هیئت‌های کوچک و خانگی داشته باشیم، افزود: بن خرید به هیئت‌هایی تعلق می‌گیرد که در سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران به ثبت رسیده باشند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: مسئولان این هیئت‌ها باید با به همراه داشتن کارت شناسایی به نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در میدان امام حسین مراجعه کنند و پس از استعلام و دریافت تأیید نهایی از این نهاد، بن خرید خود را از نماینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دریافت خواهند کرد.

حمیدرضا خونویی افزود: پرچم و کتیبه هیئت، اقلام بهداشتی، مواد غذایی، تجهیزات برقی و صنعتی، محصولات فرهنگی، لوازم یک بار مصرف، لوازم آشپزخانه و تجهیزات صوتی و الکترونیکی هیئات اقلامی است که در رویداد فرهنگی عطر سیب عرضه می‌شود.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بمنظور حمایت از تولیدکنندگان محصولات فرهنگی، غرفه‌های رویداد فرهنگی عطر سیب را رایگان در اختیار تولیدکنندگان قرار داده است.

منبع
صداوسیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری