کد خبر:102956
پ

برنامه‌ریزی سازنده برای جوانان و توسعه فرهنگ ورزش نیاز به همراهی ارگان‌ها دارد

مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگرگفت: برنامه‌ریزی سازنده برای اوقات فراغت جوانان و توسعه فرهنگ ورزش همگانی، نیاز به همراهی تمامی ارگان‌ها و نهادهای اجتماعی دارد.

برگزاری لیگ ملی بسکتبال 3 نفره در دریاچه شهدای خلیج فارس

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، محسن صالحی مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر عنوان کرد: یکی از مأموریت‌های ویژه مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس به عنوان یکی از مراکز مهم گردشگرپذیر، توجه ویژه به توسعه گردشگری سلامت‌محور و گردشگری ورزشی بوده و در این راه در کنار فدراسیون‌های ورزشی، تلاش کرده‌ایم تا ورزش و هیجان را جزئی از برنامه‌های فرهنگی مجموعه قرار دهیم.

وی ادامه داد: در راستای همین مأموریت، با همکاری فدراسیون بسکتبال ایران، لیگ ملی بسکتبال سه نفره در دریاچه شهدای خلیج فارس در حال برگزاریست که با استقبال بی‌نظیر شهروندان، گردشگران و ورزشکاران عزیز مواجه شده است.
صالحی افزود: برنامه‌ریزی سازنده برای اوقات فراغت جوانان و توسعه فرهنگ ورزش همگانی، نیاز به همراهی تمامی ارگان‌ها و نهادهای اجتماعی دارد و باید در این مسیر حتما به علاقمندی جوانان توجه ویژه داشت. 
مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر تاکید کرد: دریاچه شهدای خلیج فارس با در اختیار داشتن فضاهای متعدد آماده‌ برگزاری رویدادهای ورزشی گروهی و انفرادیست تا ضمن تعهد به نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی، اوقات خوشی را برای شهروندان و گردشگران عزیز مهیا کند.

کلیدواژه : بسکتبالخلیج فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری