کد خبر:105396
پ

برق تکایا وهیئت های عزاداری در گیلان تامین می شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: هیئت ها و تکایایی که برای عزاداری ماه محرم نیاز به برق موقت دارند، به مدیریت توزیع برق شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، محمدتقی مهدی زاده ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: هیئت ها و تکایایی که جهت برگزاری مراسم و مجالس مذهبی نیاز به برق موقت دارند، به مدیریت توزیع برق شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان شرکت توزیع برق در سراسر استان همواره آماده همکاری در تامین برق مطمئن هستند، افزود: استفاده از روش های غیر فنی و غیر قانونی در تامین برق، موجب بروز خطرات جانی و خسارت های مالی برای افراد خواهد شد.

مهدی زاده تصریح کرد: مسئولان و خادمان هیئت های مذهبی و تکایا در طول سال و همچنین در ایام سوگواری، از لامپ های کم مصرف و پربازده و ال.ای.دی جهت تامین روشنایی مورد نیاز برای مجالس عزاداری بهره گیری کرده و از به کارگیری لامپ های کم بازده و پرمصرف از قبیل لامپ های مدادی و رشته ای پرهیز کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان افزود: به منظور جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و ایمنی بیشتر شبکه، به هنگام حمل پرچم و علائم مخصوص عزاداری، ضروری است به تاسیسات و شبکه های توزیع برق توجه و فاصله مجاز(حداقل ۲.۵ متر) از شبکه رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: تکایا و هیئت های مذهبی در هنگام بهره گیری از انشعاب برق، حتما از ترمینال ها و پریزهای استاندارد استفاده کنند و تابلوهای ورودی برق را از دسترس کودکان و محیط های مرطوب خارج کرده و از خاموش شدن تمامی تجهیزات برقی در پایان مراسم، اطمینان حاصل کنند.

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری