کد خبر:7973
پ

با یک تنظیم کوچک خطر افسردگی را کاهش دهیم

محققان دریافتند که با یک قدم آسان همه ما می توانیم کمک کنیم تا از افسردگی جلوگیری کنیم.به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، افسردگی صدمه می زند ، بنابراین آن را تا حدی کنترل کنید. در هر سال ، از هر پنج آمریکایی یک نفر بیماری روانی قابل تشخیص دارد و سالهای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ هم […]

محققان دریافتند که با یک قدم آسان همه ما می توانیم کمک کنیم تا از افسردگی جلوگیری کنیم.
به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، افسردگی صدمه می زند ، بنابراین آن را تا حدی کنترل کنید. در هر سال ، از هر پنج آمریکایی یک نفر بیماری روانی قابل تشخیص دارد و سالهای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ هم استثناء نبودند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، تحقیقات همچنان ادامه دارد و نشان دهنده افزایش مشکلات بهداشت روانی ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 (و سیاست های دولت ناشی از آن) است. یک مطالعه پزشکی نشان داد که علائم افسردگی سه برابر بیشتر از همه گیری کرونا است. یک تحقیق جداگانه که توسط CDC و اداره سرشماری انجام شد نشان داد که یک سوم آمریکایی ها اکنون علائم اضطراب ، افسردگی یا هر دو را نشان می دهند.

افسردگی که درمان نشود ، خسارات شدیدی به جوامع ، اقتصاد و زندگی روزمره ما وارد می کند. از برخی جهات ، به اندازه بیماری قلبی یا ایدز پرهزینه است ، بیش از ۵۱ میلیارد دلار هزینه غیبت در کار و از دست دادن بهره وری و ۲۶ میلیارد دلار دیگر برای درمان مستقیم افسردگی از دست کشورها می رود.

خوشبختانه ، تحقیقات جدید نشان می دهد که یک قدم آسان برای کمک به جلوگیری از افسردگی وجود دارد. یک ساعت زودتر بخوابید و بیدار شوید.

درست است ، فقط یک ساعت خواب ۲۳٪ خطر ابتلا به افسردگی اساسی در فرد را کاهش می دهد.

این مطالعه که توسط محققان دانشگاه هاروارد ، MIT و دانشگاه کلرادو بولدر انجام شده است ، ۸۴۰،۰۰۰ نفر را مورد مطالعه قرار داده است و یافته های آن از قوی ترین شواهد است که نشان می دهد برنامه خواب فرد بر خطر افسردگی تأثیر می گذارد.

این کشف به ویژه مهم است زیرا افزایش برنامه های کاری از راه دور باعث شده است که بسیاری از افراد بعداً بخوابند ، که این می تواند پیامدهای مهمی برای سلامت روان آنها داشته باشد.

“دانشمندان مدتی است می دانند که بین زمان خواب و خلق و خوی رابطه ای وجود دارد ، اما سوالی که اغلب از پزشکان می شنویم این است: جابجایی مکان چقدر در کاهش افسردگی موثر است؟

این نیز مهم است زیرا تغییر مکان یک گزینه ارزان و آسان برای دسترسی به درمان است.

آمریکایی ها با موانع زیادی برای مراقبت از بهداشت روان روبرو هستند. اولین و مهمترین آن، بحث هزینه است. یک جلسه درمانی یک ساعته و بدون بیمه بین ۶۵ تا ۲۵۰ دلار هزینه دارد. سیاست های دولت تأثیرگذار بر بازار بیمه باعث شده است که بسیاری از درمانگران بیمه را به هیچ وجه قبول نکنند. علاوه بر این ، تشخیص شدید سلامت روان حتی می تواند هزینه بیشتری داشته باشد. براساس گزارش یک سازمان غیرانتفاعی One Mind at Work ، بیماران مبتلا به افسردگی شدید که تحت مراقبت های پزشکی قرار می گیرند به طور متوسط ​​سالانه تقریباً ۱۱۰۰۰ دلار هزینه می کنند.
هزینه ، همراه با کمبود تأمین کنندگان خدمات درمانی و همچنین “صحراهای” پزشکی در مناطق بزرگ ایالات متحده ، بسیاری را وادار می کند که به طور کلی از درمان خودداری کنند. طبق شورای ملی بهداشت رفتاری ، ۵۶ درصد بیماران مایل به دسترسی به یک ارائه دهنده بهداشت روان هستند اما با موانعی روبرو هستند.

این موانع در طی بیماری همه گیر افزایش یافت ، زیرا امکانات تعطیل شد و بیماران غیر COVID-19 از مراقبت محروم شدند. اعدادی که در حال حاضر شروع به ظهور کرده اند نشان می دهد که قفل قفل منجر به مصرف بیشتر مواد مخدر ، خودکشی در جوانان و افزایش افسردگی و اضطراب شده است.

وقتی فرد با افسردگی دست و پنجه نرم می کند ، به ویژه دشوار است که از موانع بیرونی مراقبت عبور کند. برقراری تماس تلفنی می تواند مانند بالا رفتن از کوه احساس شود و اگر طرد شوید ، احضار انرژی برای جستجوی مداوم و درخواست کمک امری غیرممکن است. اما این تحقیق جدید نشان می دهد که افراد با ایجاد تغییرات کوچک و روزمره که می توانند به آنها کمک کند تا با بیماری خود مقابله کنند ، توانایی این را دارند که کنترل شرایط خود را به عهده بگیرند.

آلیس واکر ، نویسنده رمان “The Purple Color” ، برنده جایزه پولیتزر ، معروف گفت: “مردم با تصور اینکه هیچ کنترلی بر افسردگی ندارند ، قدرت خود را رها می کنند.” مردم غالباً فراموش می کنند که در درون خود قدرت مقابله با مشکلات خود را دارند و به نوبه خود از سایر چیزهای زمینی – یعنی دولت یا رهبران آنها – محافظت می کنند.

فردریک باستیا ،در کتاب “قانون” در سال ۱۸۵۰ ، می گوید: “زندگی ، توانایی ها ، تولیدات – به عبارت دیگر ، فردیت ، آزادی ، دارایی – این انسان است. و علی رغم حیله گری رهبران سیاسی ماهر ، این سه موهبت از جانب خداوند مقدم بر همه قوانین بشری است و از آن برتر است. “

هنگام پرداختن به موضوعات مربوط به بهداشت روانی ، همانطور که من افشا می کنم ، یک اصل مهم راهنمایی مسئولیت شخصی است. بله ، ممکن است در زندگی روزمره خود با بارهای دیگری روبرو شوید که دیگران آن را تحمل نمی کنند. اما هنوز مسئولیت شما است که با آنها مقابله کنید ، آنها را کار کنید و به جلو بروید. در نهایت ، سلامت روان شما به عهده شما است و هیچ کس نمی تواند آن کار را برای شما انجام دهد.

همین اصل را می توان به طور گسترده تری در مورد افراد فاقد مشکلات بهداشت روان نیز به کار برد. بله ، ممکن است شرایطی ناعادلانه یا ناخوشایند باشد ، بله ممکن است موانعی در مسیر خود قرار دهیم که خارج از کنترل ما هستند (به خصوص توسط دولت). اما ما می توانیم نحوه مواجهه با آن شرایط را کنترل کنیم (و امیدواریم بر آنها غلبه کنیم).

ما نمی توانیم تمام اتفاقاتی را که طی یک سال و نیم گذشته رخ داده است برگردانیم ، اما اگر ساعت زنگ دار را یک ساعت به عقب برگردانیم ، ممکن است یک قدم به کنترل مجدد سلامتی خود نزدیک باشیم.

نویسنده: هانا کاکس

https://www.theepochtimes.com/

کلیدواژه : افسردگیدرمان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری