کد خبر:124301
پ

با ساخت پروژه مسکونی استادسرای دانشگاه اعضای هئیت علمی صاحب مسکن می شوند

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه آبان ۱۴۰۱ تفاهم‌نامه سه جانبه شهرداری تهران، معاونت علمی رییس جمهوری و بنیاد ملی نخبگان در حوزه تامین مسکن اساتید بسته شد و تلاش‌هایی نیز برای تامین مالی آن از بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی صورت گرفت، از آغاز عملیات اجرایی ساخت پروژه مجتمع مسکونی استادسرای دانشگاه خبر داد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در آیین کلنگ زنی پروژه مجتمع مسکونی استادسرای دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه جرقه این موضوع از طرح دغدغه مهاجرت احتمالی اساتید جوان در محضر رئیس جمهور در خرداد ۱۴۰۱ و ضرورت توجه خاص به مسکن اساتید و به ویژه اساتید جوان زده شد، گفت: اوایل مرداد ۱۴۰۱ تفاهمنامه‌ای در راستای توجه به مسکن اساتید و نخبگان میان دانشگاه شریف و بنیاد ملی نخبگان منعقد شد و در نهایت با تلاش و پیگیری و مساعدت شهرداری تهران و موافقت کمیسیون ماده ۵ برای ساخت ۲۲ طبقه روی زمین با تراکم ۶۵۰ درصد اخذ شد.

وی با بیان اینکه قرار است حدود ۵۰۰ واحد مسکونی در این استادسرا ساخته شود. گفت: این رویداد مقدمه کار خیر و مهم در تاریخ دانشگاه صنعتی شریف است. این رویداد موجب دلگرمی بیشتر دانشمندان و نخبگان و آینده سازان ایران اسلامی خواهد بود.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد: در اواخر آبان ۱۴۰۱ تفاهم نامه سه جانبه با حضور شهردار تهران، معاون علمی رییس جمهور و بنیاد ملی نخبگان در حوزه تامین مسکن اساتید بسته شد تلاش هایی نیز برای تامین مالی آن از بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی صورت گرفته که خوشبختانه مورد تایید واقع شد.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه شریف مشغول کار هستند، گفت: با ساخت این پروژه تمامی اعضای هیئت علمی ما صاحب مسکن می‌شوند.

منبع
برنا
کلیدواژه : مسکننخبگان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری