کد خبر:199564
پ

با این همستر پولدار می شویم؟!

این روزها در اتوبوس، مترو، تاکسی، محل کار و خلاصه در هر گوشه و کناری هر کس که گوشی موبایلی به دست دارد یک همستر با مزه در صفحه گوشی ها نقش بسته و مردم در حال نوازش آن با انگشت هستند.اما پرسش همه این است که آیا این همستر سرانجام نقد می شود؟! همستر کامبت در واقع (Hamster Kombat)، جدیدترین مورد از بازی‌های رمزارزی در حال رشد است که روی اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام راه‌اندازی شده است. این بازی قرار است یک توکن روی شبکه(The Open Network (TON عرضه کند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، این روزها در اتوبوس، مترو، تاکسی، محل کار و خلاصه در هر گوشه و کناری هر کس که گوشی موبایلی به دست دارد یک همستر با مزه در صفحه گوشی ها نقش بسته و مردم در حال نوازش آن با انگشت هستند.

با این همستر پولدار می شویم؟!

اما پرسش همه این است که آیا این همستر سرانجام نقد می شود؟!

همستر کامبت در واقع (Hamster Kombat)، جدیدترین مورد از بازی‌های رمزارزی در حال رشد است که روی اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام راه‌اندازی شده است. این بازی قرار است یک توکن روی شبکه(The Open Network (TON عرضه کند.

این برنامه با شبیه‌سازی مدیریت یک صرافی ارز دیجیتال بازی خود را پیش می‌برد. همستر کامبت اکنون ادعا می‌کند که از زمان راه‌اندازی‌اش در ماه مارس بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جذب کرده است. این بازی رکورد بزرگترین کانال تلگرام را با نیز از آن خود کرده است.

بازی‌های تلگرام پس از موفقیت نات کوین، بازی کلیلکی و اجتماعی که به بازیکنان در ازای ضربه زدن به صفحه، توکن پاداش می‌داد، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و اکنون برخی امیدوارند همستر هم سرنوشتی مشابه نات کوین داشته باشد فعلا باید منتظر ماند و دید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری