کد خبر:198693
پ

بازگشت احمدی نژاد به مسئولیت‌های کلیدی باید برای همیشه ممنوع شود

خبر سیاسی ایران: روزنامه جمهوری اسلامی ضمن درخواست رد صلاحیت احمدی‌نژاد نوشت:چنین افرادی نه‌تنها نباید اجازه بازگشت به حکمرانی پیدا کنند بلکه اولاً باید بدون اغماض به پرونده آنان رسیدگی شود و ثانیاً بازگشت آنان به مسئولیت‌های کلیدی باید برای همیشه ممنوع شود.

بازگشت احمدی نژاد به مسئولیت‌های کلیدی باید برای همیشه ممنوع شود

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران؛ یکی از پربحث‌ترین موضوعات تا زمان اعلام نظر شورای نگهبان درباره صلاحیت کاندیداهای انتخابات صلاحیت محمود احمدی‌نژاد است. برخی معتقدند که او با علم به اینکه تایید صلاحیت نخواهد شد، آمده تا خودی نشان دهد و جنجالی به پا کند و خلاصه اینکه اهداف سیاسی دیگری دارد.

برخی باور دارند که تایید صلاحیت کردن او هرچه که نداشته باشد در افزایش میزان مشارکت تاثیر دارد و شاید شوری به این انتخابات تزریق کند!

برخی دیگر اما اصرار دارند که نباید او را تایید صلاحیت کرد. در همین راستا، روزنامه جمهوری اسلامی نوشته: با ثبت ‌نام بعضی افراد برای نامزدی ریاست ‌جمهوری چهاردهم، وظیفه شورای نگهبان بسیار سنگین شد. این، یک پیچ تاریخی است که شورای نگهبان باید با هوشیاری و درایت از آن عبور کند و اجازه ندهد افرادی که سیاه‌ترین برگ‌های تاریخ را به پرونده حکمرانی ایران تحمیل کرده‌اند، بار دیگر فرصت دست‌یابی به قدرت را پیدا کنند و کشور را به لب پرتگاه ببرند.

در این گزارش آمده است: چنین افرادی نه‌تنها نباید اجازه بازگشت به حکمرانی پیدا کنند بلکه اولاً باید بدون اغماض به پرونده آنان رسیدگی شود و ثانیاً بازگشت آنان به مسئولیت‌های کلیدی باید برای همیشه ممنوع شود. این یک قاعده عقلائی است که آزموده را آزمودن خطاست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری