کد خبر:174491
پ

بازدید جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از منطقه پدافند هوایی شمال-تهران

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی بازدید کرد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، بنا به اعلام ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی، جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، عصر امروز (شنبه)، با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال-تهران ازبخش‌های مختلف از جمله مرکز تجمیع و دورسازی در حال تجهیز این منطقه پدافندی بازدید و مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ الهامی با اشاره به اینکه نیروی پدافند هوایی ارتش طلایه‌دار و پرچمدار دفاع از کشور عزیزمان ایران است، افزود: درمقابله با تهدیدات دشمنان باید به‌روز باشیم و به لطف الهی در تهیه تجهیزات و نیازمندی‌ها تاکنون هیچ محدودیتی نداشته‌ایم و استفاده از نیرو‌های پرتوان و جوان، با تجربه و مسلط به امور در هر زمان و هرلحظه، از حسن‌های این نیرو است.

وی با بیان اینکه در انجام تمام امورات ایمنی، اولویت کار ماست و به هیچ وجه کیفیت نباید فدای سرعت شود، خاطرنشان کرد: کارکنان و مسئولان، توجه به حفظ اطلاعات از لحظه تصمیم‌گیری تا انجام کار‌ها را همیشه باید مد نظر داشته باشند؛ چراکه کوتاهی در این امور دستیابی دشمن به اطلاعات نظامی و اماکن محرمانه را برای دشمن کم هزینه می‌کند.

امیر سرتیپ الهامی در پایان از تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی مسئولین و کارکنان در تأمین امنیت آسمان کشور و امورات مربوطه قدردانی و بر حفظ آمادگی و تداوم آن تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری