کد خبر:21274
پ

بارش‌‌های بامدادی تهران و لغزندگی مسیرهای پرتردد

با توجه به بارش برف و باران در ارتفاعات و مناطق مختلف استان تهران مسیرها و جاده‌ها پوشیده از برف و لغزنده است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، عادل مصدقی معاون راهداری استان تهران گفت: از عصر روز گذشته ۲۹ آذرماه فعالیت سامانه های بارشی از سمت غرب استان تهران به شکل باران شروع و در ارتفاعات کوهستانی شمال و شمال شرقی تبدیل به برف شد و این بارش های نسبتا شدید تا حوالی ساعت ۴ بامداد ادامه داشت.

وی افزود: در بخشی از ساعات نیز شاهد بارش تگرگ بودیم و بلافاصله با بارش نسبتا شدید برف ۴۰ تیم عوامل راهداری مشغول عملیات برف روبی هستند.

معاون راهداری استان تهران با بیان اینکه عملیات برف روبی و همچنین شن و نمک پاشی در مسیرهای برف گیر همچنان ادامه دارد گفت: هم اکنون با تلاش عوامل راهداری هیچ مسیری در مناطق روستایی و شهری استان مسدود نیست و تردد خودروها در جریان است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی در استان تهران نیز گفت: هم اکنون شاهد بارش برف و تگرگ در مسیرهای گردنه قوچک شهرستان شمیرانات و هراز و در برخی نقاط نیز شاهد بارش خفیف باران هستیم.

مصدقی بیشترین بارش برف استان تهران را در حوزه لواسانات شهرستان شمیرانات اعلام کرد و گفت: عوامل راهداری در مسیرهای روستایی این بخش مشغول عملیات برف روبی هستند و تلاش می کنند این مسیرها بدلیل بارش برف مسدود نشود.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در سطح استان تهران نیز گفت: هم اکنون تردد خودروها در بیشتر مسیرها بصورت پرحجم در جریان است اما در آزاد راه ساوه- تهران محدوده بهمن آباد شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

معاون راهداری استان تهران یادآور شد: به منظور رفاه حال مسافران ۳۱ باب راهدارخانه ثابت و سیار فعال شده و آماده خدمت رسانی به مسافران به ویژه در مناطق کوهستانی است.

وی در گفتگو با ایرنا از مسافران خواست بدلیل لغزندگی مسیرها با احتیاط رانندگی کنند و برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در کلیه مسیرهای کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری