کد خبر:58962
پ

ایستگاه‌های ورزشی منطقه ۲ شناسنامه‌دار می‌شود

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: ایستگاه‌های ورزش داوطلبانه ومردمی برای ارائه خدمات بهتر در منطقه ۲ شناسنامه ورزشی دریافت می‌کنند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، اکرم رجای، سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: با توجه به رویکرد عدالت محور در توسعه ورزش شهروندی و تلاش مدیریت شهری گسترش فضاهای ورزشی و توسعه ورزش‌های همگانی در تمام شهر و به‌ویژه بوستان‌هاست و با این رویکرد ایستگاه‌های تندرستی ایجاد شد.

وی با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از برنامه‌های ورزشی گفت: در همین راستا با مشارکت شهروندان تعدادی ایستگاه تندرستی به شکل خودجوش و توسط افراد داوطلب راه‌اندازی شده‌اند که شهرداری به دنبال هویت‌بخشی به این فعالیت‌هاست.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ افزود: فعالیت‌های داوطلبانه فرصت مناسبی را به‌وجود می‌آورد تا افراد توانایی‌های خود را بشناسند، روابط اجتماعی گسترده‌ای را تجربه کنند. همچنین عامل شکوفایی، افزایش عزت نفس، تعهد و مراقبت از دیگران است به همین دلیل طرح شناسنامه‌دار کردن ایستگاه‌های ورزش داوطلبانه برای ارائه خدمات مطلوب و همچنین هویت بخشی به ایستگاه‌های داوطلبی ورزش شهروندی اجرا می‌شود.

رجای ادامه داد: در حال حاضر ۲۵ ایستگاه ورزش ویژه بانوان و ۱۰ ایستگاه ویژه آقایان وجود دارد که با شناسنامه‌دار کردن فعالیت‌های داوطلبانه، تعداد مراکز افزایش می‌یابد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از مهر، وی در پایان بهره‌مندی از این ظرفیت‌های مردمی و داوطلبانه برای اجرای برنامه‌های خیرخواهانه و فرهنگی مانند مراسم گلریزان و…، را از دیگر برنامه‌های مدیریت شهری برشمرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری