کد خبر:11915
پ

ایران انفجار تروریستی در مسجد قندوز را محکوم کرد/ داعش به عهده گرفت

سخنگوی وزارت خارجه در پی اقدام تروریستی و مرگبار به وقوع پیوسته در مسجدی در قندوز افغانستان، با محکوم کردن این واقعه تروریستی با خانواده قربانیان این رویداد تلخ ابراز همدردی کرد و بهبودی مجروحان را از درگاه الهی مسئلت کرد. به گزارش 361 درجه ایران، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه در پی اقدام تروریستی […]

ایران اقدام تروریستی در مسجد قندوز را محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه در پی اقدام تروریستی و مرگبار به وقوع پیوسته در مسجدی در قندوز افغانستان، با محکوم کردن این واقعه تروریستی با خانواده قربانیان این رویداد تلخ ابراز همدردی کرد و بهبودی مجروحان را از درگاه الهی مسئلت کرد.

به گزارش 361 درجه ایران، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه در پی اقدام تروریستی و مرگبار به وقوع پیوسته در مسجدی در قندوز افغانستان، با محکوم کردن این واقعه تروریستی با خانواده قربانیان این رویداد تلخ ابراز همدردی کرد و بهبودی مجروحان را از درگاه الهی مسئلت کرد.

سخنگوی وزارت امورخارجه تاکید کرد:  اقدامات تروریستی در هر شکل و توسط هر طرفی محکوم است.

منابع محلی در ولایت قندوز در شمال افغانستان تایید کردند که مسجد جامع «سیدآباد» در ولایت قندوز هدف حمله انفجار قرار گرفته است.

گفته می‌شود که این انفجار حین برگزاری نماز جمعه شیعیان در مسجد سیدآباد واقع در منطقه «بندرخان» شهر قندوز به وقوع پیوسته است.

طبق گزارش‌ها، در اثر انفجاری در هنگام برپایی نماز جمعه در شهر قندوز، ۱۵ تن شهید و ۹۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

گفتنی است داعش مسئولیت این انفجار را به عهده گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری