کد خبر:146185
پ

ایجاد ۲۲ هزار فرصت شغلی جدید در بخش شیلات و آبزیان

بنیاد برکت و سازمان شیلات ایران برای ایجاد ۲۲ هزار فرصت شغلی جدید و افزایش امنیت غذایی کشور در بخش شیلات و آبزیان تفاهمنامه‌ای به ارزش پنج همت امضا کردند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، این تفاهم نامه همکاری برای هم افزایی بین بخشی و به منظور حمایت از تولید انبوه و افزایش ظرفیت اشتغالزایی در بخش شیلات و آبزیان و حمایت از افراد توانمند و کارآفرین واجد شرایط امضا شد.
مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در آئین امضای این تفاهمنامه گفت: از سال گذشته اقدامات مشترکی با سازمان شیلات در زمینه زنجیره آبی در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا شده و تفاهم نامه امروز برای توسعه این همکاری و افزایش تولیدات در زمینه آبزیان است.
محمد ترکمانه گفت: حمایت از ۸ هزار طرح خرد، کوچک و متوسط معادل ۵۰ هزار میلیارد ریال در زمینه آبزی‌پروری برای امسال برنامه ریزی شده است.
مدیر عامل بنیاد برکت گفت: وظیفه توانمندسازی مردم در مناطق محروم را بر عهده داریم و با تمام توان از طرح‌های اشتغال زایی حمایت می‌کنیم.
بنیاد برکت از ابتدای امسال و با هدف تامین امنیت غذایی طرح‌هایی را در زمینه زنجیره سبز (کشاورزی) و زنجیره آبی (آبزی پروری) اجرا کرده است.

منبع
صداوسیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری