کد خبر:23645
پ

اگر قصد سفر به مازندران دارید، بخوانید

طبق اعلام هواشناسی مازندران ناپایداری جوی همراه با باران و کاهش دما تاپایان امشب ادامه دارد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران عباسعلی نجفی  اعلام کرد که هم اکنون باران در اکثر محورهای استان در حال باریدن است و مناطقی از محورهای هراز ، کندوان و محور ساری-کیاسر نیز برفی و لغزنده است.

محسن هاشمی رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران ، روز چهارشنبه گفت: وضعیت تردد خودروها در محورهای مواصلاتی و کوهستانی را روان و عادی توصیف کرد و گفت : در محور کندوان در تمام مسیر بارش باران ادامه دارد ولی از پل زنگوله تا تونل کندوان برف خفیفی نیز در حال باریدن است .

محسن هاشمی رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران ، ادامه داد : در محور هراز نیز بارندگی ادامه دارد و جاده در طول مسیر لغزنده است و در محدوده تونل وانا و تکاور  نیز برف خفیفی  در حال باریدن است که امکان برفی شدن بیشتر مسیر و شدت بارش برف وجود دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: علاوه بر بارش برف در مسیر هراز و کندوان در حال جاضر در محور ساری کیاسر و سمنان نیز در محدوده عالی کلا تا سه راه فولاد محله  مسیر برفی است. 

وی وضعیت  محورهای ساحلی استان را نیز بارانی توصیف کرد و گفت: در حال حاضر از رامسر تا بابلسر بارش باران ادامه دارد و مسیر لغزنده است .

هاشمی با تاکید بر اینکه  تمامی یگان های امدادی راهداری و پلیس راه در مناطق مختلف استان مستقر و در حال آماده باش هستند، از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در جاده های استان به خصوص جاده های کوهستانی رانندگی کنند.

استان مازندران دارای ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است که بیش از سه هزار کیلومتر از آن را محورهای مواصلاتی کوهستانی تشکیل می دهد.

به گزارش ایرنا، طبق اعلام هواشناسی مازندران ناپایداری جوی همراه با باران و کاهش دما تاپایان امشب  ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری