کد خبر:50443
پ

اژه ای: حامی مظلوم هستیم و بر ظالمان می تازیم

غلامحسین اژه ای در جریان سفر به قم در جلسات اقتصادی و در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان حضور پیدا کرد.

لزوم کنترل برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در قم

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، رئیس قوه قضائیه در جریان سفر به شهر مقدس قم، گفت: امروز یکی از مسائل اساسی ما تولید است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای صبح روز پنجشنبه در هفتمین سفر رسمی استانی خود به شهر مقدس قم سفر کرد و در بدو ورود به این شهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: قم وطن اصلی ما است و ما در ابتدا برای زیارت مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به این شهر آمدیم.

رئیس قوه قضائیه گفت: در این سفر دیداری با مراجع، علما و همچنین مردم متدین، انقلابی و شهیدپرور قم خواهیم داشت.

وی افزود: مشکلات و مسائلی که در بخش قضائی و غیر قضائی در استان وجود دارد نیز در نشستی با همکاران قضائی استان، این مسائل را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در جهت رفع مشکلات اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام اژه ای به حضور تعداد از مدیران عالی قضائی در این سفر اظهار داشت:، رئیس دیوان عالی کشور، معاون اول قوه قضائیه، رئیس سازمان ثبت، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، رئیس سازمان زندان‌ها و دیگر مدیران عالی قضائی در این سفر حضور دارند و به شهرستان‌های مختلف استان سفر خواهند کرد و مسائل قضائی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: قم یک مرکز مقدس و عقلانی در طول تاریخ بوده و برخی این اماکن و اشخاص دارای حریم خاصی هستند که باید رعایت شود.

رئیس قوه قضاییه وارد شهر قم شد
رئیس قوه قضاییه وارد شهر قم شد

۱۴:۱۲   رئیس سازمان بازرسی کشور از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بازدید کرد

رئیس سازمان بازرسی کشور که به همراه رییس قوه قضاییه به استان قم سفر کرده، از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بازدید کرد.

ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور به همراه مدیر کل بازرسی استان، مدیر کل گمرکات استان قم و سایر مسئولین استان و بخش سلفچگان از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بازدید و با مدیرکل گمرکات استان و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان دیدار و گفتگو کردند.

محمود داودآبادی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در این بازدید گزارشی از واحدهای تولیدی مستقر در منطقه و مسائل و مشکلات آنها را ارائه داد.


گزارش تصویری:  نشست رییس قوه قضاییه با کارکنان دستگاه قضایی و تولید کنندگان قم

در جریان هفتمین سفر استانی رییس قوه قضاییه ، نشست نشست  حجت الاسلام محسنی اژه ای با قضات،کارکنان دستگاه قضایی و تولید کنندگان استان قم برگزار شد.


۱۳:۴۹ تغییر در ساختار جذب قضات

رئیس قوه قضائیه، با بیان اینکه امروز ناهنجاری‌های اجتماعی برای متدینین ما دغدغه است اظهار داشت: نباید در این زمینه بیش از آنچه که هست شرایط را جلوه کرد که فساد همه جا را برداشته است.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای ظهر پنجشنبه در دیدار با اقشار مختلف مردم قم در سخنانی اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی باید نقاط قوت جمهوری اسلامی را با توان مضاعف ادامه داد و نقاط ضعف را جبران کرد و در این مسیر همه اقشار می‌بایست در میدان حضور داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه جدید دستگاه قضا در خصوص جذب قضات و کارکنان بیان داشت: برنامه‌ای را پیش بینی کردیم و هم اکنون بیش از ۲۵۰ نفر از طلاب فاضل و دارای روحیه انقلابی در قم و استان‌های کشور شناسایی شدند که ابلاغ آنان نیز امضا شده است و به زودی وارد مرحله کارآموزی می‌شوند که این امر در راستای نشان کردن افراد در حوزه و دانشگاه برای ارتقا بهره وری و استفاده از نیروهای متخصص صورت می‌گیرد.


۱۲:۰۸ تولید مسئله اصلی کشور

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند متکفل تمامی امور باشد، افزود: دولت باید هدایتگر، سیاست گذار و تنظیم کننده امور باشد و کارها را باید  به دست بخش خصوصی و مردم داد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان استان قم اظهار داشت: شعارها می‌بایست تبدیل به عمل شود و رجزخوانی بدون اقدام، اثرگذاری خاصی ندارد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای تاکید کرد: معتقدیم امروز یکی از مسائل اساسی ما تولید است دلیل آن تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر به حمایت ایشان از بحث تولید و اشتغال است.


۱۰:۴۱ عناوین مجرمانه کاهش می یابد

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه باید عناوین مجرمانه را کم کرد افزود:برخی از ناهنجاری‌ها در جامعه وجود دارد که سرریز آن به قوه قضائیه وارد می‌شود که باید برای حل این مشکلات چاره اندیشی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح پنج شنبه در دیدار با کارکنان و قضات دستگاه قضائی استان قم با اشاره به اینکه در جریان مشکلات کارکنان و قضات در دستگاه قضا هستم اظهار داشت: با وجود تمامی این مشکلات امیدها نسبت به آینده بیش از گذشته است.

رئیس قوه قضاییه وارد شهر قم شد

رئیس قوه قضائیه بیان داشت: امروز همه ما وظیفه الهی و انسانی داریم تا در راستای توسعه کشور و گره گشایی از کار مردم تلاش و در این مسیر دست متجاوزان را کوتاه کنیم و حامی مظلوم باشیم و بر ظالمان بتازیم.


۱۰:۲۱ نسبت به کنترل برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در قم مراقبت بیشتری شود

رئیس دستگاه قضا گفت: قم به سبب وجود برخی مکان‌ها و شخصیت‌ها جایگاه ویژه ای دارد و باید نسبت به کنترل برخی مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی در این شهر مراقبت بیشتری شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای صبح پنج شنبه در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه در سفر دو روزه به قم کارهایی که در استان قم جریان دارد را تا جایی که مقدور است از نزدیک بررسی خواهیم کرد، گفت: یکی از وظایف ما حضور در استان‌ها و برقرار کردن ارتباط نزدیک با مردم است تا بتوانیم هر چه بهتر وظایمان را در قبال آنان انجام دهیم.

رئیس قوه قضاییه وارد شهر قم شد

وی با تاکید بر اینکه قم ویژگی‌های خاصی دارد و مسائل و موضوعات مرتبط با آن نیز می‌بایست در تزار این شهر دیده شود، گفت: قم به سبب وجود برخی مکان‌ها و شخصیت‌ها جایگاه ویژه ای دارد و باید نسبت به برخی مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی در این شهر مراقبت بیشتری شود.


۷:۳۰ رئیس قوه قضاییه به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد

رئیس قوه قضاییه وارد شهر قم شد

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه صبح امروز با سفر به شهر مقدس قم، به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) مشرف شد.

کلیدواژه : اژه ایقوه قضائیه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری