کد خبر:18111
پ

اپلیکیشنی که قرآن را با تصاویر کارتونی آموزش می‌دهد

اپلیکیشنی از سوی محققان کشف شده که قرآن را با تصاویر کارتونی به کودکان آموزش می‌دهد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مهندسان کشورمان اپلیکیشنی طراحی کردند که مفاهیم قرآنی را با تصاویر کارتونی به کودکان آموزش می‌دهد.

آموزش روخوانی قرآن کریم و بیان داستان‌های جذاب این کتاب آسمانی همواره مورد توجه خانواده‌های مسلمان ایرانی برای کودکان خود بوده است. بدون شک به‌کارگیری صحیح آموزه‌های ذکر شده در قرآن زمینه تعالی و سعادت کودکان در آینده را فراهم می‌کند.

مهندسان ایرانی اپلیکیشنی طراحی کردند که در زمینه یادگیری مفاهیم عنوان شده در قرآن کریم و حفظ سوره‌ها سرویس‌های متنوعی را به کودکان ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های این برنامه می‌توان به گرافیک زیبا و بی‌نظیر، شخصیت‌ها و محیط‌های جذاب و متنوع، بیش از صد بازی متنوع و جذاب همراه با آموزش، صوت و متن ۳۰ سوره قرآن با ۵ قاری نوجوان به صورت متنوع، تشویق و ترغیب کودکان به قرآن، تمرین و تلفظ بسیار حرفه‌ای برای درست‌خوانی و حفظ قرآن، مطابق استانداردهای آموزش و علم روانشناسی کودکان، آموزش، سرگرمی، هیجان، بازی، شادی و خاطرات زیبا در شهر قرآنی، آموزش فرهنگ پاکیزه نگه داشتن محیط زیست، آموزش فرهنگ مهربانی، کمک و انفاق، معرفی فضای معنوی مسجد، اذان و نماز اول وقت و تقویت بینایی، شنوایی، حافظه، هوش، خلاقیت و یادگیری اشاره کرد.

به گزارش آنا، کاربران انواع گوشی‌های هوشمند می‌توانند این برنامه را به صورت رایگان از فروشگاه‌های مجازی تلفن همراه دانلود و نصب کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری