کد خبر:146251
پ

اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش ۱۸ آذر افتتاح می‌شود

معاون هماهنگ کننده ارتش، گفت: اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش در سطح ارتش، ۱۸ آذر افتتاح شده و بمدت یک هفته در محل ستاد ارتش برگزار می‌شود.

اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش 18 آذر افتتاح می‌شود

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از فارس، دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در نشست خبری اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش در سطح ارتش از روز شنبه ۱۸ آذر به مدت یک هفته در محل ستاد ارتش برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از این نمایشگاه هم به نمایش گذاشتن زنجیره تولید سرمایه انسانی یا همان رزمنده پروری برای اجرای ماموریت است.

دریادار سیاری، بیان کرد: در این نمایشگاه فرآیند تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی به نمایش گذاشته خواهد شد. افرادی که در ابتدا جذب ارتش می‌شوند باید دانش و مهارت کافی را فرا بگیرند تا تبدیل به یک رزمنده شوند لذا این رزمنده برای ما جایگاه بالایی دارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش، ادامه داد: در هر سازمانی سرمایه انسانی با ارزش‌ترین سرمایه سازمان است و مهمترین سرمایه در اختیار مسئولان هر سازمان هم همین سرمایه انسانی است. حال اگر سرمایه انسانی از کیفیت لازم برخوردار باشد می تواند سازمان را سرافراز و موفق کند و موجب رشد آن سازمان شود.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری