کد خبر:119938
پ

اولویت اول دانشگاه‌های ارتش تربیت و آموزش دانشجوی منتظر و آماده ظهور است

دقایقی قبل امیر دریادار سیاری گفت: دانشگاه‌های ارتش باید بیش از پیش به تربیت دانشجویانی ایثارگر، متعهد، مومن، فداکار، با بصیرت، ولایت مدار، باسواد، به‍روز، متخصص و انقلابی اهتمام بورزند و در این راستا همه توان خود را پای کار بیاورند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل ازمیزان، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست هم‌اندیشیِ تربیتی و ارزشیابی عملکرد سالیانه دانشگاه‌های آجا که در دانشگاه علوم پزشکی آجا برگزار شد، با تاکید بر اهمیت تربیت و آموزش دانشجویان در ارتش اظهار داشت: اولویت اصلی دانشگاه‌های ارتش تربیت و آموزش دانشجوی منتظر و آماده ظهور است.

امیر سیاری افزود: پیروزی و موفقیت، از آموزش و تربیت شروع می‌شود؛ لذا دانشگاه‌های ارتش باید بیش از پیش به تربیت دانشجویانی ایثارگر، متعهد، مومن، فداکار، با بصیرت، ولایت مدار، باسواد، به‍روز، متخصص و انقلابی اهتمام بورزند و در این راستا همه توان خود را پای کار بیاورند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمانی است افزود: دانشگاه علوم پزشکی ارتش جایگاه مهمی در سلامت و کیفیت نیروی انسانی ارتش دارد؛ این دانشگاه علاوه بر تربیت کادر درمان به تربیت و آموزش بُعد نظامی دانشجویان نیز می‌پردازد، چرا که ما نیازمند یک افسر پزشک هستیم که بتوانند در بحران‌ها فداکاری کند و کادر درمان ارتش این ایثارگری‌ها و رشادت‌ها را در دوران دفاع مقدس، بحران‌های طبیعی و بویژه در ایام همه گیری کرونا، به اثبات رسانده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش سواد رسانه‌‍ای گفت: ارتقای سواد رسانه‌ای و شناخت فضای مجازی برای همگان امری ضروری است، ولی کارکنان ارتش و دانشجویان دانشگاه‌های آجا باید در این خصوص سرآمد باشند، چرا که دشمن به این بستر امید بسته و کارکنان ارتش لازم است دشمن و حربه‌های وی را به خوبی رصد کرده و مورد شناسایی قرار دهند.

در ادامه امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش نیز با بیان اینکه در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی ارتش برابر کتابچه ارزشیابی عملکرد و انجام بازدید‌های میدانی موفق به کسب رتبه اول در بین کلیه دانشگاه‌های ارتش شده است، گفت: تربیت و آموزش در اولویت همه امور دانشگا‌های ارتش و وظیفه اصلی آنهاست.

وی افزود: رشد و ارتقای هر سازمان مرهون آموزش و تربیت است و نیروی انسانی بدون آموزش مسلماً سازمان را در مسیر انحطاط و سقوط قرار خواهد داد.

در این نشست که امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح، معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش، فرماندهان و معاونت‌های دانشگاه‌های آجا نیز حضور داشتند، از فرماندهان دانشگاه‌های ارتش تجلیل به عمل آمد.

منبع
میزان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری