کد خبر:81741
پ

اوضاع لیگ برتر چگونه است؟ / آیا پرسپولیس قهرمان می شود؟

بررسی جدول لیگ برتر خلیج فارس در فاصله ۲ هفته مانده به پایان لیگ.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، ۲ هفته بیشتر تا پایان لیگ برتر خلیج فارس نمانده و حالا رقابت سخت تر و سنگین تر خواهد شد. با یک نگاه به جدول ادامه میدهیم،

تمامی تیم ها ۲۸ بازی خود را انجام داده اند و باشگاه پرسپولیس تهران با کسب ۶۰ امتیاز تا اینجای کار در صدر جدول قرار دارد و سپاهان اصفهان با ۵۹ امتیاز و استقلال تهران با ۵۶ امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جدول پشت رقیب همیشگی ایستادند.

اگر بخواهیم بگوییم که پرسپولیس از الان قهرمان لیگ است، اشتباه کردیم چون فاصله سپاهان و پرسپولیس تنها ۱ امتیاز است و اگر پرسپولیس در این دو بازی پیش رو از هفته ۲۹ و ۳۰ لیگ برتر خلیج فارس که به مصاف دو باشگاه گلگهر سیرجان و نساجی مازندران میرود، ببازد. شانس قهرمانی را کاملا از دست میدهد.

و البته این هم که بازی های سپاهان آسان تر از بازی های پرسپولیس است، تاثیرگزار است.

استقلال هم که با ۵۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد، دو بازی پیش رو خود را با تراکتور و نساجی انجام میدهد و کار چندان آسانی ندارد.

در پایین جدول هم که دو تیم صنعت نفت آبادان با ۲۱ امتیاز در رده ۱۵ و نفت مسجد سلیمان با ۱۶ امتیاز در آخر جدول قرار دارند.

نفت مسجد سلیمان که دیگر امیدی به برگشت ندارد اما اگر به جدول یک نگاهی بکنیم میبینیم که مس کرمان که در هفته اخر بازی سختی با سپاهان دارد، او هم با ۲۱ امتیاز و با ۲ تفاضل گل در رده ۱۴ جدول است و این اتفاق صنعت نفت آبادان را امیدوار میکند که خود را از سقوط به لیگ ۱ نجات دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری