کد خبر:11630
پ

انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها در اتاق فرمان ترور شهید سلیمانی

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، با گذشت نزدیک به ۲ سال از ترور ناجوانمردانه سردار بزرگ جبهه اسلام سرلشکر شهید قاسم سلیمانی، رسانه‌های غربی – صهیونیستی از نقش پشت پرده انگلیس و رژیم صهیونیستی در این ترور پرده برداشته اند. برپایه این گزارش روزنامه گاردین در این باره نوشت: بر اساس تحقیقات انجام‌شده، «احتمال دارد» […]

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، با گذشت نزدیک به ۲ سال از ترور ناجوانمردانه سردار بزرگ جبهه اسلام سرلشکر شهید قاسم سلیمانی، رسانه‌های غربی – صهیونیستی از نقش پشت پرده انگلیس و رژیم صهیونیستی در این ترور پرده برداشته اند.

برپایه این گزارش روزنامه گاردین در این باره نوشت: بر اساس تحقیقات انجام‌شده، «احتمال دارد» مِنتویث هیل، پایگاه اطلاعاتی نیروی هوایی سلطنتی انگلیس (RAF) به عملیات پهپادی ترور شهید سردار قاسم سلیمانی در دی‌ماه سال ۹۸ مرتبط بوده باشد.

عملیات ترور شهید سردار سلیمانی به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا و طی حمله‌ای پهپادی به خودروی حامل او در نزدیکی فرودگاه بغداد انجام شده بود.

گاردین نوشت: تحقیق انجام شده نتیجه‌گیری می‌کند که «احتمال دارد» شهید سردار سلیمانی در ژانویه سال گذشته با استفاده از اطلاعاتی که از این پایگاه انگلیسی به دست آمده بود، ترور شده باشد. این محل در اصل یک پایگاه دورافتاده آژانس اطلاعاتی ملی آمریکا (NSA) است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از العربی الجدید، تمیر هایمن، رئیس بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در گفت وگو با پایگاه خبری واللا گفت که ترور سردار سلیمانی در پی ارائه اطلاعاتی از سوی شعبه اطلاعات نظامی اسرائیل به آمریکا انجام شد.

وی گفت: این اطلاعات را ما آماده کردیم و باعث شد که ناو هواپیمابر آمریکا به خلیج(فارس) برگردد چرا که آمریکا متوجه شد که سردار سلیمانی به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه جنگی علیه این کشور آغاز خواهد کرد و این مساله بسیار مهمی بود. آمریکا در آن زمان به دلیل وجود داعش در منطقه حضور داشت نه به خاطر وجود ایران اما اطلاعات ما بعد از آن به ترور سردار سلیمانی کمک کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری