کد خبر:11929
پ

انعقاد ۱۷ توافقنامه برای اجرای مصوبه های سفر هیات دولت به بوشهر

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: ۹۴ طرح در سفر استانی هیات دولت به بوشهر به تصویب رسید که برای اجرای این طرح‌‎ها ۱۷ توافقنامه با دستگاه‎‌های اجرایی منعقد شد. به گزارش۳۶۱ درجه ایران، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور رئیس جمهور بیان کرد: در ششمین سفر […]

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: ۹۴ طرح در سفر استانی هیات دولت به بوشهر به تصویب رسید که برای اجرای این طرح‌‎ها ۱۷ توافقنامه با دستگاه‎‌های اجرایی منعقد شد.

به گزارش۳۶۱ درجه ایران، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور رئیس جمهور بیان کرد: در ششمین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت، ۹۴ طرح برای حوزه‎‌های مختلف استان بوشهر به تصویب رسید که برای اجرای این طرح‌‎ها ۱۷ توافقنامه با دستگاه‎‌های اجرایی منعقد شد.

او افزود: سهم حوزه‎‌های زیربنایی ۲۵، صنعت و معدن ۹، بهداشت و درمان ۶، حوزه فرهنگی و آموزشی ۱۲، حوزه رفاه اجتماعی ۱۳، نفت و انرژی ۹، آب، خاک و کشاورزی ۱۰ و حوزه اشتغال نیز ۴ طرح است.

 معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در راستای تکمیل بیمارستان‌‎های نیمه تمام و مرکز‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر تصمیم‌های مناسبی اتخاذ کرده است. همچنین در وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنعت، معدن و تجارت تصمیم‌‎های بسیار خوبی برای این استان گرفته شد.

مرتضوی عنوان کرد: همچنین برای نخستین بار برای طرح‌هایی که قرار است بخش خصوصی در استان بوشهر اجرا کند با صندوق توسعه ملی و بانک‎‌های عامل به صورت کنسرسیومی جلسه تشکیل شد و توافق‌های بسیار جامعی برای اجرای طرح‌های پایین دستی در بخش‌های اقتصادی استان صورت گرفت.

او گفت: مقرر شد صندوق کارآفرینی امید به منظور ایجاد اشتغال خرد برای جوانان، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) برای اشتغال و مسکن زنان سرپرست خانوار و افراد زیر پوشش، ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه‌های مختلف در استان بوشهر اقدام‌های بزرگی انجام دهند.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری