کد خبر:202273
پ

انصارالله یمن: توقف عملیات ما مشروط به پایان حملات رژیم صهیونیستی به غزه است

انصارالله یمن اعلام کرد که توقف عملیات نظامی‌اش در دریای سرخ و خلیج عدن، مشروط به پایان حملات به غزه و محاصره آن توسط رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران: انصار الله یمن اعلام کرد که توقف عملیات نظامی اش در دریای سرخ و خلیج عدن، در گرو پایان حملات به غزه و محاصره آن توسط رژیم صهیونیستی است.

به گزارش آناتولی، این در حالی است که پیشتر امریکا، تهدید کرده بود که انصار الله را به دلیل اقداماتش، مجازات خواهد کرد.

انصار الله در بیانیه ای اعلام کرد که عملیات نظامی اش، اخلاقی و هدف از آن حفاظت از حقوق و آزادی انسان است و تا زمان توقف حملات در غزه و رفع محاصره آن متوقف نخواهد شد.

در این بیانیه اشاره شده است که هدف امریکا از توصیف عملیات انصارالله به اقدام تروریستی و ادعای اینکه ارتباطی با آنچه در غزه می گذرد، ندارد، منحرف کردن نگاه‌ها از تروریسم حقیقی رژیم صهیونیستی در غزه با حمایت امریکا است.

انصار الله تاکید کرد که مطالبه اش عادلانه و منطقی و واضح بوده و خواستار توقف حملات در غزه و برداشتن محاصره از ساکنان آن و توقف عملیات نظامی است.

این گروه تصریح کرد که به مبارزه برای پایان سیاست یک بام و دو هوا در مسائل حقوق و آزادی انسان که امریکا و متحدانش آن را دنبال می کنند و با هدف ایجاد صلح فراگیر و عادلانه که آزادی، حقوق و کرامت ملت ها را تضمین کند، ادامه می دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری