کد خبر:195784
پ

انسجام و همدلی در بین اعضا هیات دولت بی سابقه بود

معاون پارلمانی پیشین رئیس‌جمهور شهید گفت: همه ما از اینکه شخصیتی چون آیت‌الله رئیسی را از دست دادیم متاثر هستیم؛ کارهای ایشان یکی پس از دیگری در حال به نتیجه رسیدن هستند و امیدوارم بتوانیم پرچم ایشان را برافراشته کنیم و خدمات ایشان را ادامه دهیم.

انسجام و همدلی در بین اعضا هیات دولت بی سابقه بود

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی پیشین رئیس‌جمهور شهید، در  جلسه هم اندیشی معاونان پارلمانی وزارت‌خانه‌ها، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان اظهار کرد: هفته گذشته این زمان باورمان نمی‌شد چنین حادثه‌ای رخ دهد. شخصیتی مانند آیت الله رئیسی خستگی را خسته می‌کرد و آرام و قرار نداشت و اوقات فراغت واژه‌ای نا ملموس برای ایشان بود.

وی اضافه کرد: با گذشته که مقایسه می‌کنیم می‌بینم آیت‌الله رئیسی چقدر تفاوت داشتند.

معاون پارلمانی پیشین رئیس‌جمهور شهید با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) افزود: در سال ۶۰ که سردار سلیمانی یک مربی آموزشی بودند، در زمان عادی لبخند بر لب داشتند اما در میدان نبرد جدی و مبارز بودند و یا در مورد آقای رئیسی حضرت آقا فرمود مهربان و جدی هستند. حضرت آقا فرمودند یکی از بهترین‌ها در زیر آسمان از دست دادیم.

وی با بیان اینکه همه ما از اینکه چنین که شخصیتی را از دست دادیم متاثر هستیم؛ این فکر را داشتیم که این روزهای باقی‌مانده تمام می‌شود و ۴ سال بعدی هم در خدمت ایشان هستیم و پروژه‌های نیمه تمام را تمام می‌کنیم، ادامه داد: کارهای ایشان یکی پس از دیگری در حال به نتیجه رسیدن هستند. امیدوارم بتوانیم پرچم ایشان را برافراشته کنیم و خدمات ایشان را ادامه دهیم.

حسینی در ادامه تاکید کرد: همدلی و همراهی اینچنینی در دولت سابقه نداشته است. آقای رئیسی می‌گفتند بحث‌ها و نظرات خودتان را بگویید اما خارج از دولت انسجام داشته باشید. به هنگام رأی اعتماد برخی از وزرا رأی اعتماد بالایی داشتند، مثلا آقای امیر عبداللهیان ۲۷۹ رأی آورد.

وی خاطرنشان کرد: در مجلس نسبت به آقای رئیسی ۶هزار سوال مطرح شد که در  خصوص ۲۹ سوال نمایندگان قانع نشدند و آن‌ها را به صحن آوردند؛ من به ایشان گفتم سحر و جادو که نمی‌کنیم، صحبت می‌کنیم و نتیجه می‌گیریم.  مثلا در بحث استیضاح تنها یک استیضاح به نتیجه رسید و مابقی از دستور کار خارج شد، در صورتی که بعضی از وزرا چندین بار بحث استیضاح‌شان مطرح شده بود.

معاون پیشین پارلمانی با بیان اینکه سفرهای به دعوت نمایندگان انجام می‌شد ما می‌رفتیم، بحث می‌کردیم و قانع می‌شدند، گفت: یک هفته از ماجرای غزه گذشته بود یکی از نمایندگان در مجلس گفت آقایان مجلس چرا آقای امیرعبداللهیان را استیضاح نمی‌کنید، رفتم بالای سرش و گفتم مرد حسابی شرایط کشور و منطقه را درک نمی‌کنید؟ می‌گویید آقای امیرعبداللهیان را استیضاح کنند؟ گفت برای حوزه انتخابیه من کاری نکردید، گفتم چرا کاری نکردیم، حال کاری هم نکرده باشیم باید در حال حاضر شرایط منطقه و کشور را در نظر بگیریم و منافع ملی را در نظرم بگیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری