کد خبر:13114
پ

انتقاد شدید رئیس سازمان سینمایی از اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران

رئیس سازمان سینمایی از تبلیغ گسترده مجموعه ایران مال به عنوان میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با انتقاد از تبلیغ گسترده مجموعه ایران مال به عنوان میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، اختتامیه این جشنواره را ترک کرد.

برپایه این گزارش، در بخشی از مراسم اختتامیه و در حالی که مهمان ویژه مراسم برای اهدای جوایز اصلی روی سن حاضر شده بود، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی به‌صورت ناگهانی پشت تریبون قرار گرفت و گفت: من از آقای صادق موسوی خواهش می‌کنم که یک مجوز برای ایران مال بگیرند برای برگزاری جشنواره فیلم کوتاه. حرمت، سادگی، صمیمت جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را حفظ کنند. امشب من احساس کردم که جشنواره فیلم کوتاه ایران مال برگزار می‌شو. خیلی بد بود. علی رغم زحماتی که دوستان ایران مال کشیدند.

وی گفت: آقای موسوی عزیز! بچه‌های فیلمساز ما ساده‌زیستی، صداقت را باید یاد بگیرند امشب تمام تبلیغات شما برای ایران‌مال بود. یک مجوز دوباره‌ای برای برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران بگیرید.

وی در اعتراض به استاندارد نبودن مراسم و حضور آدم های بی ربط با حوزه فرهنگ و سینما و تبلیغ اشرافی گری و فضای به دور از سادگی پس از انتقاد شدید مراسم را ترک کرد.

شایان ذکر است وزیر فرهنگ در این مراسم حاضر نشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری