کد خبر:7317
پ

انتظار برای تغییر/رفاه بیشتر یا عدالت اجتماعی؟

۳۶۱ درجه ایران بررسی میکند: با فرا رسیدن انتخابات ۱۴۰۰ مردم خسته از تحریمهای داخلی و خارجی و دولت بلاتکلیف ، امید تغییر را دارند و انتطار بهبود شرایط زندگی. معیشت و ارتقا رفاه خواسته تمامی جوامع مدنی است و آنچه که درد سختی ها و نا ملایمات را دو چندان می کتد ظلم و […]

۳۶۱ درجه ایران بررسی میکند: با فرا رسیدن انتخابات ۱۴۰۰ مردم خسته از تحریمهای داخلی و خارجی و دولت بلاتکلیف ، امید تغییر را دارند و انتطار بهبود شرایط زندگی.

معیشت و ارتقا رفاه خواسته تمامی جوامع مدنی است و آنچه که درد سختی ها و نا ملایمات را دو چندان می کتد ظلم و بی عدالتی است.

مردم ایران طی سالهای اول انقلاب و بعد از آن ۸ سال دفاع مقدس نشان داده است که تاب آور بالایی در قبال مشکلات داشته و خصوصا اجازه تجاوز به بیگانه را در هیچ شرایطی نمی دهد.

تمامی اپوزسیون و مخالفان نظام جمهوری اسلامی مدتهاست که به تفاهم رسیده اند راه کار شکست جمهوری اسلامی ایران نه حمله نظامی و نه حتی محاصره و تحریم است. تمامی بدخواهان ، تنها راه به زانو در آوردن ملت ایران را در خیانت و رخنه نفوذی ها و دامن زدن اختلافات درونی میدانند.

آمدن رئیسی و وحدت حول او ، فرصتی است برای دوباره اندیشیدن و دست به دست یکدیگر دادن برای اتحاد در جهت سربلندی ایران . فرصتی که بایستی افراد و جناح های مختلف و نیروهای انقلابی ارزشهای الهی خود را بازخوانی و زواید و افکار و روشهای غلط را هرس نمایند.

ملت انتظار رفاه و معیشت حلال را دارد و در صورت عدالت و پاک دستی دولتمردان آینده ؛ آنچه که اعتماد و اطمینان را به خانه ها و امید را به قلبها برگرداند موجب صبر مردم و همدلی آحاد مردم در جهت بازسازی و ساختن ایران اسلامی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری