کد خبر:25855
پ

انبار ۳۰۰ میلیاردی لوازم خانگی کشف شد

یک محموله بزرگ لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۳۰۰ میلیارد کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران از کشف یک محموله بزرگ لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

وی اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وجود یک انبار محل احتکار لوازم خانگی در “کرمانشاه” رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار کالا شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان یادآوری کرد: در بازرسی های انجام شده از انبار مذکور، یک هزار و ۶۵۷ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل ۱۸۸ دستگاه یخچال، ۸۳۲ دستگاه لباسشویی، ۴۰۹ دستگاه تلوزیون، ۹۲ دستگاه ظرفشویی، ۷۲ دستگاه اجاق گاز، ۵۲ دستگاه جارو برقی و ۱۲ دستگاه هود آشپزخانه احتکار شده کشف شد.

سردار جاویدان ارزش محموله لوازم خانگی احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و انبار مورد نظر هم پلمپ شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده احتکار و قاچاق کالا را از مهم ترین برنامه های پلیس کرمانشاه برشمرد و گفت: کشفیات صورت گرفته ۱۰ماه سپری شده از سال جاری  نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری