کد خبر:134249
پ

امیر صباحی فرد: در حوزه افزایش توان پهپادی اقدامات شبانه روزی و ارزنده‍ای انجام شد

امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد، گفت: در حوزه افزایش توان پهپادی اقدامات و تلاش‍های شبانه روزی و ارزنده‍ای انجام شده است و نوید آینده‍ای روشن را میدهد.

 به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی‍فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان مناطق و گروه های پدافندی این نیرو اظهار داشت: با اشاره به عملکرد مثبت سامانه سلاح‍های بومی این نیرو در رزمایش اخیر، اظهار داشت: سازمان رزم مناطق و گروه‍های پدافندی به سامانه تسلیحات بومی پیشرفته مجهز شده و صیانت از مرزهای هوایی کشورمان لحظه‍ای توقف ندارد.
امیر سرتیپ صباحی‍فرد، خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح مشت آهنینی هستند که برای یک هدف تلاش می‍کنند و در راستای تداوم امنیت پایدار در مرزهای هوایی، دریایی و زمینی کشورمان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‍کنند.
وی با اشاره به توان پهپادی پدافند هوایی در ماموریت‍های مختلف رصد، کشف، شناسایی و درگیری تصریح کرد: اقتدار امروز پدافند هوایی مرهون تلاش متخصصان فنی این نیرو و تعامل با دانشگاه‍ها و سایر مراکز علمی و آموزشی است.
سرتیپ صباحی فرد با تشریح ارتقا ماموریت جدید پهپاد کرار در حوزه درگیری با قابلیت حمل انواع موشک، ادامه داد: در حوزه افزایش توان پهپادی اقدامات شبانه روزی و ارزنده‍ای انجام شده است و نوید آینده‍ای روشن را می دهد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر تلاش مجموعه پدافند هوایی ارتش در راستای افزایش برد و قدرت درگیری سامانه سلاح های راداری، موشکی و پهپادی بومی تصریح کرد: پیشرفت علمی در حوزه های مختلف بویژه حوزه نظامی برگ برنده کشورمان در برابر برخی شیطنت‍های بیگانگان است.

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری