کد خبر:11790
پ

امیدواری مردم به دولت وفاق ملی آیت‌الله رئیسی/پیش‌بینی نیمی از مردم به تحقق وعده‌های دولت

اکثریت مردم معتقدند که دولت آیت‌الله رئیسی در عمل به وعده‌های انتخاباتی خود موفق‌تر از دولت‌های گذشته عمل می‌کند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران،‌ براساس نتایج به دست آمده از نظرسنجی مرکز نظرسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) میزان امید‌واری مردم به تحقق وعده‌های دولت‌ آیت‌الله رئیسی افزایش یافته است.

برپایه این گزارش، مردم بیشترین امید را به تحقق واکسیناسیون عمومی تا بهمن‌ماه دارند.

البته نسبت به رفع تحریم‌ها و کاهش دامنه افزایش قیمت و گرانی‌ها امیدواری کمتری دارند.

براساس نتایج این افکارسنجی ۷۰.۸ درصد پاسخگویان معتقدند وعده واکسیناسیون همه مردم تا بهمن ماه عملی خواهد شد. ۲۱.۹ درصد اعتقاد دارند این وعده عملی نمی شود و ۷.۳ درصد نیز پاسخ نمی‌دانم به این سوال داده‌اند.

۵۸ درصد مردم همچنین معتقدند دولت آقای رئیسی در مبارزه با فساد موفق خواهد بود. ۳۰.۶ درصد بر این باورند در این حوزه ناموفق خواهد بود و ۱۱.۴ درصد نیز پاسخ نمی دانم به این سوال داده‌اند.

همچنین ۵۵.۹ درصد معتقدند دولت آقای رئیسی می تواند مشکلات مناطق محروم کشور را حل کند. ۳۱.۸ درصد معتقدند این مشکلات را نمی‌تواند حل کند و ۱۲.۳ درصد نیز پاسخی به این سئوال نداده‌اند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۵۲.۳ درصد مردم باور دارند که دولت سیزدهم در رونق بخشی تولید و ایجاد اشتغال موفق خواهد بود، ۳۴ درصد معتقدند در این حوزه موفق نخواهد بود و ۱۳.۷ درصد نیز پاسخ نمی‌دانم ر ا به این سوال داده‌اند.

۴۷.۷ درصد مردم معتقدند که دولت رئیسی می‌تواند در هر سال یک میلیون مسکن بسازد. ۳۸.۷ درصد بر این باورند این وعده عملی نمی‌شود و ۱۳.۶ درصد نیز در این خصوص پاسخ مشخصی نداده‌اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری