کد خبر:60662
پ

امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری با ۹ سرمایه‌گذار داخلی و خارجی

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران گفت: پس از همایش فرصت‌های سرمایه گذاری ۹ تفاهم نامه با سرمایه گذاران داخلی و خارجی منعقد شد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مهدی شریفیان مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران گفت: خوشبختانه تنوع فرصت‌های سرمایه گذاری شهر تهران، علاقمندی سرمایه گذاران داخلی و خارجی را برای مشارکت در پروژه‌های پیش رو افزایش داده است.

شریفیان با بیان اینکه پس از برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری بسیاری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی علاقمند به مشارکت در پروژه‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری شدند افزود: یکی از دستاوردهای این همایش که در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه امسال در برج میلاد برگزار شد، آشنایی سرمایه گذاران داخلی و خارجی با فرصت‌های سرمایه گذاری شهر تهران بود.

وی افزود: با توجه به اینکه این رویداد شروع مذاکرات و تعامل با سرمایه گذاران و سایر ذی‌نفعان در حوزه مدیریت شهری است، در ادامه این رویداد مهم سرمایه گذارانی که علاقمند به سرمایه گذاری شناسایی و مذاکرات با آنها آغاز شده و تا کنون ۹ تفاهم نامه با سرمایه گذاران داخلی و خارجی منعقد شده است.

شریفیان در ادامه با اشاره به تاکید معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران مبنی بر اهمیت همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تصریح کرد: طبق گفته وی این رویداد در ۱۵ تیرماه کلید خورد و هیچ اختتامیه ای نخواهد داشت و شهرداری تهران همواره علاقمند به مشارکت سرمایه گذاران در پروژه‌های پایتخت است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از مهر، وی خاطر نشان کرد: ICT, گردشگری و تفریحی، عمران و شهرسازی و پسماند از جمله موضوعاتی است که سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در آنها هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری