کد خبر:117775
پ

امضای تفاهم‌نامه طرح سرمایه‌گذاری احداث مجتمع گردشگری دریایی درهرمزگان

تفاهم‌نامه طرح سرمایه‌گذاری احداث و بهره‌برداری از مجتمع گردشگری دریایی در بنادر شهید حقانی، هرمز و نخل ناخدا بین اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و بخش خصوصی به امضا رسید.

 به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، این تفاهم‌نامه بر اساس سیاست‌های کلان سازمان بنادر و دریانوردی مبنی ارتقا کیفیت خدمات، توسعه سفر‌های دریایی، ایمنی گردشگری دریایی و جذب گردشگر داخلی و خارجی و نیز حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی امضا شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به فراخوان جذب سرمایه‌گذار و مشارکت بخش خصوصی در فرصت‌های سرمایه‌گذاری ساخت و بهره‌برداری سه طرح بزرگ گردشگری دریایی این استان در اسفند سال گذشته، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های اقتصاد دریامحور ارتقا خدمات و کیفیت زندگی در سواحل کشور است.
حسین عباس نژاد ادامه داد: برای توسعه بنادر نخل ناخدا، شهید حقانی و هرمز نهم مهر سال گذشته، تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت راه و شهرسازی، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و وزارت کشور منعقد شده که تا چند سال آینده هرمزگان به عنوان قطب بزرگ گردشگری دریایی تبدیل خواهد شد.
عباس نژاد با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیون دلاری بخش خصوصی در این طرح سرمایه‌گذاری دریایی خاطرنشان کرد: با امضای تفاهم‌نامه امروز با بخش خصوصی توسعه زیرساخت‌های بندر شهید حقانی آغاز می‌شود و به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر مسافری کشور معرفی خواهد شد.
تفاهم‌نامه طرح سرمایه‌گذاری احداث و بهره‌برداری از مجتمع گردشگری دریایی در بنادر شهید حقانی، هرمز و نخل ناخدا با سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیون دلاری بخش خصوصی به امضا رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری