کد خبر:95194
پ

امسال۴۲۰ هزار صافی دیالیز تولید شده است

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر تداوم روند تولید تجهیزات پزشکی در این مجموعه، از رشد ۱۲ درصدی تولید صافی دیالیز خبر داد.

رشد ۱۲ درصدی تولید صافی دیالیز در هلال‌احمر

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، علیرضا عسکری با اشاره به روند بی‌وقفه تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال‌احمر گفت: در سه ماه نخست سال جاری، حدود ۴۲۰ هزار عدد صافی دیالیز تولید شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۱۲ درصدی دارد.

وی افزود: در سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر انواع صافی دیالیز از قبیل صافی دیالیز اف ۶، اف ۷ ، اف ۸، اف ۶۰، اف ۷۰ و اف ۸۰ تولید و تلاش می‌شود تا با بهره‌گیری از دانش روز، بهترین محصولات با بهترین کیفیت ساخته شود.

عسکری ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر با به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و فعال کردن همه خطوط تولید در مسیر تولید تجهیزات پزشکی با تمام توان ظاهر می‌شود تا نیاز جامعه را در این حوزه برطرف کند.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی خاطرنشان کرد: علاوه بر صافی دیالیز، مدل‌های مختلف کیسه بی‌کربنات سدیم، محفظه بی‌کربنات سدیم و محلول دیالیز نیز در مجموعه تدارکات پزشکی تولید می‌شود تا سایر محصولات موردنیاز بیماران دیالیزی نیز به شکل کامل تامین شود.

سازمان تدارکات پزشـکی هلال‌احمر با هدف تأمین دارو و تجهیـزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جمعیت هلال‌احمر فعالیت خود را در سال ۱۳۳۴ آغاز کرد؛ این سـازمان به عنـوان یک هلدینگ دارویی و تجهیزات پزشکی با مجموعه‌ای از کارخـانه‌های تولیـد دارو و تجهیــزات پزشکی و با در اختیار داشتن شرکت پخش دارو و شرکت بازرگانی تــلاش می‌کند، ضمن ارائه بهترین خدمات به آحاد جامعه، نقش بسزایی در ارتقـاء نظام سلامت کشور ایفاء کند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری