کد خبر:152309
پ

اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش رهبرانقلاب برای درمان اقتصاد است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخش رهبرانقلاب برای درمان اقتصاد دانست و گفت: شما امروز در جنگ ادراکی و شناختی و همچنین جنگ پیچیده و نابرابر اقتصادی مقابل دشمنان خدا قرار دارید.

اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش رهبرانقلاب برای درمان اقتصاد است

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ حسین معروفی پیش از ظهر چهارشنبه در رویداد ملی طلایه‌داران اقتصادی مقاومتی گفت: شما امروز در جنگ ادراکی و شناختی در بستر فضای مجازی و همچنین جنگ پیچیده و نابرابر اقتصادی و حرکت به سوی مقاوم‌سازی اقتصاد و مراقبت از معیشت مردم ایستاده مقابل دشمنان خدا قرار دارید.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: یکی از عرصه‌های جدی جنگ نرم، جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ملت بزرگ ایران که به فرمان امام خویش در آن فعال هستید و دو ویژگی مهم ارادت و اراده را در وجود خود نهادینه کردید و آن پایه عمل اطاعت از ولی و حجت خداوند است.

سردار معروفی عنوان کرد: رزمندگان دفاع مقدس در ۸ سال جنگ نابرابر صدام و حامیانش، برابر امام‌شان سر تسلیم فرود آوردند و فرمان امام(ره) را فرمان حضرت حجت(عج) و کلام خدا می‌دانستند و آن را نه توصیه بلکه حکم می‌دانستند و بر همان اساس اقدام کرده و زیبایی تولید می‌کردند و پیروزی به ارمغان می‌آوردند. امروز ارادت، معرفت، بصیرت، وفاداری نسبت به ولی و حجت خدا در وجود نازنین شما خواهران و برادران نهادینه شده است.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری