کد خبر:113374
پ

افتتاح نخستین نمایشگاه عکس صنعت کردستان در گالری سوره پردیس

نخستین نمایشگاه عکس صنعت کردستان امروز سه‌شنبه در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج با حضور جمعی از مسئولان و اهالی رسانه افتتاح شد.

نخستین نمایشگاه عکس صنعت کردستان در سنندج برپا شد

سنندج- ایرنا- نخستین نمایشگاه عکس صنعت کردستان امروز سه‌شنبه در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج با حضور جمعی از مسئولان و اهالی رسانه افتتاح شد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج در افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه به منظور معرفی ظرفیت های صنعتی، کشاورزی، معدنی و تجاری استان و انعکاس چالش ها و موانع رشد تولید و توسعه در این منطقه برپا شده است.

علی اکبر عبدالملکی توجه به اقتصاد هنر و ارتقای سواد بصری و پویایی هنر عکاسی در استان را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه خواند و بیان کرد: این رویداد سرآغازی برای برگزاری نمایشگاهی در سطح ملی است تا عکاسان این دیار به خوبی صنعت و چرخه تولید در کل کشور را در قاب تصویر به نمایش بگذارند.

دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه عکس صنعت کردستان هم در این مراسم اظهار کرد: ۱۵ عکاس در محورهای معادن و صنایع معدنی، گردشگری، صنایع دستی، صادرات، تجارت و بازرگانی و مرز، کشاورزی و دامداری ۴۶۵ اثر را به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال کردند.

آریان نصراللهی با اشاره به اینکه حیدر رضایی، فرهاد مطاعی و مهدی توکلی از عکاسان برجسته کشور داوری آثار ارسال شده به این دوره از نمایشگاه را برعهده داشتند، گفت: بعد از داوری انجام شده ۴۰ اثر از عکاسان استان برگزیده و در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۷ مرداد هر روز پذیرای بازدید علاقه مندان به حوزه عکس است

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری