کد خبر:199253
پ

اعلام نتایج اولویت‌بندی متقاضیان خودروهای برقی وارداتی

مدیر سامانه یکپارچه خودروها از اعلام نتایج اولویت‌بندی متقاضیان خودروهای برقی وارداتی تا پایان روز شنبه‌ ۱۹ خردادماه خبر داد.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها از اعلام نتایج اولویت‌بندی متقاضیان خودروهای برقی وارداتی تا پایان روز شنبه‌ ۱۹ خردادماه خبر داد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، بر اساس اعلام مدیر سامانه یکپارچه، متقاضیان به سه دسته تقسیم‌بندی شده و صف انتظار به معنی فروش خودروهای وارداتی عادی” وجود ندارد. بر این اساس،  متقاضیان مشمول تخصیص یا عدم تخصیص خواهند بود و اگر منتخب، در موعد مقرر وجهی واریز نکند، متقاضی دیگر جایگزین خواهد شد.گفتنی است در مهلت مقرر ثبت نام در اردیبهشت ماه بیش از ۱۴۰ هزار نفر برای خودروهای برقی وارداتی ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۵ هزار نفر تنها برای سه مدل خودرو، ثبت درخواست داشتند. با اتمام مهلت ثبت‌نام، فرآیند پایش مشتریان آغاز و طی آن قرار شد با تکمیل فرایند اولویت‌بندی ثبت‌نام‌کنندگان، نتایج بر روی سایت سامانه یکپارچه خودروهای برقی بارگذاری و از طریق پروفایل کاربری مشتریان، اعلام شود. 

، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودروها با بیان اینکه نتایج برای برخی از متقاضیان از پنجشنبه قابل رویت بوده است، گفت: نتایج کامل هنوز مشخص نشده و سایت به حالت به روزرسانی بازگشته است. بر این اساس فرآیند اعلام نتایج تا روز شنبه تکمیل شده و نتایج نهایی اولویت‌دهی، تا پایان امروز شنبه ۱۹ خرداد ماه مشخص می‌شود.

وی با اشاره به دسته بندی متقاضیان در سه دسته مختلف، تصریح کرد: دسته اول متقاضیانی که خودرو به آن‌ها تخصیص داده شده؛ دسته دوم متقاضیانی‌ که در صف انتظار خرید خودرو مورد نظر بوده که در صورت عدم تکمیل وجه توسط دسته اول یا افزایش ظرفیت فروش، خودرو به آنان تخصیص داده می‌شود و  دسته سوم، متقاضیانی که در وضعیت عدم تخصیص قرار گرفته و مشمول تخصیص در این دوره، نمی‌شوند.

گفتنی است که گروه سوم یعنی افراد دارای وضعیت عدم تخصیص، از این دوره حذف می‌شوند و این افراد برای ثبت‌نام در عرضه‌های بعدی خودروهای برقی، باید از اول ثبت‌نام‌ کرده و مجدد برای تعریف حساب وکالتی، واریز وجه در حساب وکالتی و ثبت‌نام اقدام کنند.

کلیدواژه : خودروهای برقی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری