کد خبر:146288
پ

اصحاب رسانه از نیروگاه‌های تهران بازدید کردند

از آنجا که برخی اعضای شورای شهر تهران درباره مازوت‌سوزی در نیروگاه‌ها اظهاراتی داشتند، با تصمیم سازمان محیط زیست اصحاب رسانه از نیروگاه‌ها بازدید و از غیرواقعی بودن مازوت‌سوزی اطمینان حاصل کردند.

بازدید خبرنگاران از نیروگاه‌های تهران

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به دلیل اظهارات برخی اعضای شورای شهر تهران مبنی بر مازوت‌سوزی در نیروگاه‌های تهران، تصمیم گرفتیم نادرستی این ادعا را با حضور اصحاب محترم رسانه ثابت کنیم.
میثم سعیدی افزود: نقش این سازمان در اجرای قانون هوای پاک، نقش نظارتی و حاکمیتی است و از نقش خود در حفاظت از محیط زیست، کوتاه نخواهد آمد.  
وی تصریح کرد: جز نیروگاه بعثت هیچکدام از نیروگاه‌های تهران امکان مازوت‌سوزی ندارند و مخزن مازوت نیروگاه بعثت نیز پلمب است.
مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست یادآور شد: نیروگاه‌های مورد اشاره اعضای شورای شهر، یکی نزدیک قزوین و یکی در فردیس کرج است که هیچکدام از آنها، مازوت‌سوزی نداشته‌اند.
سعیدی تأکید کرد: ما هر شب گشت و پایش داریم و شرایط این نیروگاه‌ها و هر واحدی را که ممکن است آلایندگی داشته باشد، رصد می‌کنیم.
وی همچنین از خبرنگاران خواست که حقایق را بگویند و اجازه ندهند برخی، افکار عمومی را به بازی و علیه دستگاه‌های خدوم کشور، جبهه بگیرند و برای رسانه‌های چرک ضد انقلاب خوراک تهیه نمایند.

منبع
صداوسیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری