کد خبر:184126
پ

اسرائیل را شکست دادیم اما، حالا نوبت دشمن بزرگ تر است!

در مورد واکنش اسرائیل به حمله موشکی و پهپادی هفته گذشته همچنان گمانه زنی ها ادامه دارد، برخی ترقه بازی دو شب پیش با ۳ کوادکوپتر را واکنش نهایی تل آویو می دانند و برخی هم اصرار بر این دارند که واکنش اصلی همچنان در راه است!

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، در مورد واکنش اسرائیل به حمله موشکی و پهپادی هفته گذشته همچنان گمانه زنی ها ادامه دارد، برخی ترقه بازی دو شب پیش با ۳ کوادکوپتر را واکنش نهایی تل آویو می دانند و برخی هم اصرار بر این دارند که واکنش اصلی همچنان در راه است!

اسرائیل شکست خورد؛ حالا نوبت دشمن بزرگ تر است!



به هر حال داستان ایران و اسرائیل به همین جا ختم نمی شود اما فارغ از اینکه کدام دو سناریو صحیح است تا این لحظه و در این دور از منازعه همه کارشناسان نظامی و سیاسی جهان اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران در وقایع اخیر دست بالا تر را دارد و توانسته قواعد بازی را در این تنش به کلی تغییر دهد.



رژیم اشغالگر امروز در یکی از بحرانی ترین شرایط خود از بدو تاسیس رو به رو است، بحرانی که موجودیت آن را تهدید می کند، این رژیم در غزه ناکام بوده، از شمال هر روز با حملات مرگبار بیشتری از جانب حزب الله رو به رو است و در جنوب هم که حوثی ها مو دماغ شان هستند، از ایران دشمن اصلی خود نیز ضربه ای مهلک خوردند که جبران ناپذیر به نظر می رسد، در داخل نیز این رژیم با بحران های متعدد سیاسی و حتی اقتصادی رو به رو است که باعث شده روند مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی آغاز شود.



مجموع شواهد نشان می دهد که ما در شکست و ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن خارجی موفق عمل کرده ایم تا جایی که امروز این رژیم که سال ها است از بمباران تاسیسات اتمی ایران حرف می زند و با وجود اینکه فرصت برایش مهیا شده توان و جرات انجام این کار را ندارد.



حالا اما بعد از شکست اسراییل باید به سراغ دشمن بزرگ تر و اصلی برویم که در همین داخل است، پیش تر هم گفته می شد که باید بر مسائل داخلی فائق آییم چرا که از آمریکا و اسرائیل به مراتب خطرناک تر اند. امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی و برخی بد اخلاقی ها و انشقاق های داخلی است که حالا باید با قدرت و صلابتی همچون عملیات وعده صادق به سراغ آنها برویم.



بدون شک از حالا به بعد رویکرد دشمن مجدد به سمت فشار اقتصادی و تحریک مردم در داخل خواهد رفت بنابر این باید با حل مشکلات و پرهیز از اجرای روش های پلیسی در اجتماع که پیش تر هم امتحان خود را پس دادند و کشور را به مشکل کشاندند پرهیز کنیم، همین چند روز نگاهی به رسانه های فارسی زبان معاند و حتی بین المللی نشان می دهد که دوباره تا چه حد روی این مساله حساب باز کرده اند پس حالا باید سمت دشمن بزرگ تر رفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری