کد خبر:198574
پ

اسدی: باید بستری فراهم شود که برند جز وثیقه‌ در بانک‌ها در نظر گرفته شود

مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت تاکید کرد: باید بستری فراهم شود که برند جز وثیقه‌ در بانک‌ها در نظر گرفته شود.

مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت تاکید کرد: باید بستری فراهم شود که برند جز وثیقه‌ در بانک‌ها در نظر گرفته شود.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، امیرحسین اسدی، مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت در گفت‌وگویی به مصوبه اخیر کمیسیون ملی برند اشاره و تصریح کرد: براین اساس ستادی تشکیل شده که شاخص‌های ارزش گذاری برند را محاسبه کنند.

وی افزود: این موضوع که برند در بهای تمام شده کالاها محاسبه شود هم مصوب شده است و به زودی کل موضوع تبلیغات و برندینگ در بهای تمام شده کالا قرار می‌گیرد.

اسدی با بیان اینکه طبق مصوبه هیئت وزیران باید بستری فراهم شود تا برند جز وثیقه‌ها در نظر گرفته شود، تصریح کرد: با توجه به این امر مبانی ارزش گذاری برند به زودی اجرا می‌شود تا بانک هم آن را به عنوان وثیقه قبول کند.

مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت ادامه داد: تسهیلات ۱۵ همتی به صنایع دانش بنیان در حال پرداخت است و در قانون بودجه امسال هم عدد خوبی برای صنایع دانش بنیان‌ در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با اشاره به موضوع رتبه بندی کسب و کارها اظهار کرد: هم اکنون شاخص‌های رتبه‌بندی احصا شده است و دبیرخانه رتبه‌بندی اصناف تشکیل شده و در روز ملی اصناف که اول تیر است، برگزیدگان اعلام خواهند شد.

اسدی افزود: مقرر شده بود بحث رتبه‌بندی واردات موبایل و لحاظ این رتبه در حوزه واردات و تخصیص ارز انجام شود که این موضوع هم ابلاغ شده است ئ بر این اساس رضایت مشتری، خدمات پس از فروش، میزان کیفیت محصول، بحث‌های دانش بنیان، عمق تولید داخل و غیره بر میزان ارز تخصیصی تاثیر دارد و این مسئله در حال اجرا است.

کلیدواژه : بانکها
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری