کد خبر:173882
پ

استقبال پرشورمردم ایذه از رئیس جمهور

ساز و دهل آورده بودند، شاد و خرسند از میزبانی رییس جمهوری که ثابت کرده است که نه رییس بلکه خادم ملت است. اینجا دیار غیور مردان، ایذه است که برای استقبال از آیت الله رییسی سر تا پا شوق است و شعور.

شور وصف ناشدنی ایذه در استقبال از خادم جمهور

ساز و دهل آورده بودند، شاد و خرسند از میزبانی رییس جمهوری که ثابت کرده است که نه رییس بلکه خادم ملت است. اینجا دیار غیور مردان، ایذه است که برای استقبال از آیت الله رییسی سر تا پا شوق است و شعور.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مردم خون گرم و مهمان نواز ایذه که از صبح امروز(جمعه ۱۸ اسفند) در خیابان های مسیر حرکت رییس جمهور تا مصلای نماز جمعه برای استقبال از آیت الله رییسی حاضر شده بودند با برگزاری آیین سنتی چوب بازی ورود این مهمان ارجمند را گرامی داشتند.

پیر و جوان، لر و بختیاری، عرب و فارس از همه اقوام آمده اند تا ضمن تقدیر از خدمات دولت انقلابی و مردمی و اعلام حمایت از رییس دولت، شنونده صحبت های وی باشند و مسایل و مشکلاتشان را با رییس دولت مردمی مطرح کنند.

کربلایی حسن که با صورتی آفتاب سوخته و دستانی پینه بسته و تصویر فرزند شهیدش برای استقبال از آیت الله رییسی به خیابان آمده، می گوید «از رییسی ممنونیم که به ایذه آمد، از او می خواهیم گره گشای مشکلات شهر باشد، مردم ایذه با تقدیم جوانان خود در دفاع از کشور ثابت کردند که پای انقلاب ایستاده اند، انتظار داریم که مسوولان هم پای کار ما باشند».

نه تنها صحن مصلا، بلکه حیاط و خیابان های اطراف آن نیز مملو از جمعیت مشتاقی است که آمده اند تا عهدی دوباره ببندند با آرمان های انقلاب و ثابت کنند که همچنان پای کار انقلاب هستند.

شور وصف ناشدنی ایذه در استقبال از خادم جمهور

کمی آن طرف تر در صحن مصلای نماز جمعه ایذه، دختر جوانی که در عرف معمول ظاهر او را با الفاظ «کم حجاب» یا «شل حجاب» توصیف می کنند، ایستاده و بر یک طرف صورتش چهره پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی نقش بسته و در دست نیز تصویری از رهبر معظم انقلاب دارد. دلیل حضورش را که سوال می کنم، می گوید: «آمده ام که ثابت کنم با هر رنگ و قومی زیر این پرچم هستیم و اجازه سوء استفاده  به دشمن را نمی دهیم».

قشرهای مختلف مردم که از سفر آیت الله رییسی به شهر ایذه مطلع شده اند؛ از ساعت های ابتدایی صلح امروز با حضور در مصلای نماز جمعه و خیابان های اطراف، آماده میزبانی از رییس دولت شده اند.

شور وصف ناشدنی ایذه در استقبال از خادم جمهور

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز(جمعه ۱۸ اسفند) به منظور بهره برداری از چندین پروژه مهم و بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی وارد استان خوزستان شد.

این هشتمین سفر آیت الله رئیسی به استان خوزستان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون است و قرار است رییس جمهور در این سفر علاوه بر افتتاح رسمی چندین پروژه و طرح‌های اقتصادی و عمرانی، با مردم برخی شهرهای استان نیز دیدار کند.

بهره برداری رسمی از پروژه بزرگ میادین نفتی در غرب کارون، حضور در مجموعه صنعتی پاک چوب خوزستان، بازدید از اقدامات انجام شده در حوزه زراعت چوب، طرح کشت و صنعت تخته فشرده و افتتاح رسمی شرکت تولیدی «نوین چوب تخت فشرده خاورمیانه» از جمله برنامه های رییس جمهور در سفر به خوزستان است.

وزرای نفت، جهاد، نیرو و صمت رییس جمهور را در سفر به استان خوزستان همراهی می کنند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری