کد خبر:162134
پ

ارتش پس از پایان خدمت هم پیگیر کسب‌و‌کار مهارت‌آموزان است

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ارتش به یک برنامه ریزی بسیار مناسب و علمی در بحث ایجاد کارگاه‌های مهارت آموزی برای سربازان وظیفه رسیده است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از صدا و سیما، معاون هماهنگ کننده ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پیگیری امور دفاعی، به عنوان یک ارتش مردمی برای ارتقای توانمندی جامعه نیز اقدام کرده است.

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه جامعه ای موفق و پویا است که جوانان آن مشغول به کار و تلاش باشند، اظهار داشت: هرقدر مهارت جوانان ایرانی در خدمت سربازی بالا برود در جامعه نیز از جایگاه خوبی برخودار خواهند بود و می توانند با انتخاب شغلی مناسب زندگی کنند.


به گفته معاون هماهنگ کننده ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ظرفیت های موجود، امکانات آموزشی، استادان و مربی های دارای مهارت در کنار همکاری با سازمان فنی و حرفه ای و دیگر سازمان های مربوطه به یک برنامه ریزی بسیار مناسب و علمی در بحث ایجاد کارگاه های مهارت آموزی برای سربازان وظیفه رسیده است.

امیر دریادار سیاری در پایان نیز بیا تاکید بر اینکه ارائه امکانات و تسهیلات به سربازان وظیفه ارتش از طریق ستادکل نیروهای مسلح و دولت درحال پیگیری است، گفت: ارتش پس از پایان خدمت هم پیگیر مهارت آموزان است تا بداند چند درصد آنها توانسته اند عملا تسهیلات دریافت کنند و مشغول به کار شوند.

منبع
صدا و سیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری