کد خبر:13286
پ

ادای احترام وزیر کشور به مقام بلند شهیدان در رشت

وزیر کشور صبح امروز پنجشنبه با همراهی استانداران جدید و پیشین گیلان، با حضور در مزار شهدای گمنام، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وزیر کشور به مقام شامخ شهیدان در رشت ادای احترام کرد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سردار احمد وحیدی وزیر کشور در نخستین برنامه از سفر به گیلان پس از استقبال در فرودگاه سردار جنگل رشت برای ادای احترام به مقام شهدا به مصلی محوطه مصلی امام خمینی (ره) این شهر رفت.

وزیر کشوربا همراهی  اسدالله عباسی استاندار جدید و  ارسلان زارع استاندار پیشین، با حضور در مزار شهدای گمنام آرمیده در مصلی رشت، به مقام شامخ شهیدان و نیز مرحوم آیت الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در استان ادای احترام کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و شرکت در جلسه شورای اداری گیلان با موضوع تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید از برنامه های سفروحیدی وزیر کشور به گیلان است.

جلسه شورای اداری گیلان با موضوع تکریم و معارفه استاندار استان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در محل استانداری برگزار می شود که در این جلسه اسدالله عباسی به عنوان استاندار جدید گیلان معرفی خواهد شد.

اسدالله عباسی ۲۸ مهرماه امسال در جلسه هیات دولت به ریاست آیت الله  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری، به عنوان استاندار جدید گیلان، انتخاب و از هیات وزیران رای اعتماد گرفت.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری